.

Beantwoord

Mijn internetbundel wordt dubbel in rekening gebracht. Wat nu?

  • 20 November 2018
  • 10 reacties
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Begin november een internetbundel genomen van 1000 MB, deze naar rato verrekent kosten € 3,47.

Deze kosten si ik terug in mijn simyo bij mijn kosten tot nu toe dit bedrag wordt twee keer in rekening gebracht druk ik echter op de button bekijk je kosten dan wordt dit bedrag eenmaal in rekening gebracht wat correct is.
Wel vaker een internetbundel genomen dit nooit eerder gezien hoe zit dit?

Alvast bedankt voor jullie reactie
icon

Beste antwoord door Sarah 21 November 2018, 16:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik vermoed kosten voor zowel november als december omdat je bij Simyo de bundels vooruit betaald.
The internet bundel is inmiddels ook weer stopgezet in mijn overzicht geen internetbundel meer per 1 december en wat ik al aangaf als ik klik op bekijk je kosten Dan klopt het bedrag wel er zit een verschil tussen die twee.
Mijn kosten tot nu toe en bekijk je kosten.
Misschien kun je een printscreen plaatsen? Zonder privacy gevoelige info.

Hoi @Slh69

Zoals ik het nu zie lijkt het erop dat er op de ene pagina nog de kosten voor die bundel van december staan. Omdat je aangeeft dat je per 1 december die bundel niet meer hebt, lijkt dit nog niet helemaal goed is verwerkt op alle pagina's.

Er staat ook in de blauwe kader dan de kosten nog kunnen veranderen maar dit oogt inderdaad verwarrend. Dus bedankt voor het delen van het overzicht.

Een moderator zal hier naar verwachting vandaag nog reageren en duidelijkheid verschaffen.
Oké bedankt voor je reactie, maar dan zouden er 4 euro moeten staan en niet € 3,47 toch voor december.
Maar goed we wachten de reactie van de moderator af.
Nogmaals dank voor het meedenken👍
Klopt en die horen dan ook niet bij overige kosten te staan.

En graag gedaan hoor 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Hi Slh69!

Ah, ik snap zeker dat dit verwarrend is. Zoals Ray al aangaf, betaal je bij Simyo altijd je abonnementskosten een maand vooruit. Normaal zou er dus op je factuur van november, de abonnementskosten voor de internetbundel van november en december terugzien. In november worden niet de volledige abonnementskosten in rekening gebracht, maar vanaf het moment dat je de internetbundel hebt geactiveerd. Voor december worden normaal wel de volledige kosten in rekening gebracht, in dit geval is dat €4.

Omdat jij de internetbundel hebt stopgezet per 1 december, vervallen die kosten van €4. Het kan zijn dat dit nog niet helemaal is aangepast op Mijn Simyo, maar je ziet dit zeker terug op je factuur. Ik heb je gegevens er ook even bij gepakt, en zie dat het helemaal goed gaat. We hoeven ons dus nergens zorgen over te maken!

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag verder!

Groetjes,
Sarah
Geen zorgen dan🥳, bedankt voor het uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Slh69,

Super 😃 Namens Sarah: graag gedaan.

Laat je het weten als je in de toekomst nog 's ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer