.

Beantwoord

Mijn gegevens kloppen niet. Hoe kan ik mijn geboortedatum aanpassen?

  • 31 October 2015
  • 11 reacties
  • 1077 Bekeken

Mijn geboortedatum is onjuist vermeld. Ik zie geen mogelijkheden om dat op mijn Symio te veranderen.
Vermeld staat 29-10-1945. Dit moet zijn; 29-09-1944
icon

Beste antwoord door Angela 2 November 2015, 16:31

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kesti4,

Welkom op het Simyo Forum.

Nou zeg, hebben we je gewoon een jaar jonger gemaakt 😉

Natuurlijk hoort dit gewoon goed in ons systeem te staan. Sorry voor het ongemak. Ik pas het graag voor je aan. Hiervoor heb ik een kopie van jouw paspoort of ID-kaart nodig. Zou jij deze willen mailen naar webcare@simyo.nl? Wij gaan er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat je op de juiste datum jarig bent in ons systeem :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo App'. Hier komt je vraag wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kesti4,

Ik heb je e-mail ontvangen 🙂 Dankjewel voor de kopie. Ik ga ervoor zorgen dat mijn collega's van finance het gaan aanpassen. Wanneer ik een bevestiging heb gekregen, dan hoor je het van mij 😳
Badge
Zouden jullie mij ook jonger kunnen maken? Ik sta met geboortedatum 01-01-1906 en dat scheelt toch wel een paar jaar met mijn werkelijke datum: 16-04-1962 ......
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Schoenklomp,

Yes dat gaan we doen 😉 Wil je net als Kesti44 een kopie sturen van je ID-kaart/ paspoort? Deze kun je sturen naar webcare@simyo.nl. Geef je ook aan dat je op aanvraag van mij dit stuurt en vermeld je het telefoonnummer? 🙂

Zodra je het hebt verzonden, ontvang je van ons een bevestiging. In die bevestiging staat een (ticket)nummer. Wanneer je dit ticketnummer aan mij laat weten, dan pak ik het verder op.

Geef je het door? 🙂
Badge
Hallo Naomi,
Ik heb vandaag een mail gestuurd maar nog niets terug ontvangen.

van: schoenklomp
aan: webcare@simyo.nl
datum: 16 december 2015 13:03
onderwerp: correctie geboortedatum
verzonden door: gmail.com

Is dat niet vreemd?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Schoenklomp,

Dat is inderdaad vreemd!

Ik heb het nagekeken en de mail is wel binnengekomen. En hoera! Je bent zojuist een heel aantal jaar jonger geworden 😉 Mijn collega heeft het direct voor je aangepast. Zie je het via Mijn Simyo nu ook goed staan?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Fijn dat jullie het hebben opgelost.
Het staat in Mijn Simyo nu ook goed en ik voel mij al een stuk beter nu 😃

Bedankt en alvast fijne feestdagen en een goed en vooral gezond 2016 voor jou en alle collega's.
Reputatie 7
Badge +10
Dat kan ik me goed voorstellen! Als die jaren jonger worden zal vast iets goeds doen met je geest 😉

Graag gedaan uiteraard! Wij wensen jou hele fijne kerstdagen en een knallend en mooi 2016!

Groetjes,
Angela

Wie kan mijn geboortedatum aanpassen? Van 21-06-2023 (niet opgelet🙃) naar 21-06-1937? Ik kan nu niet mijn abonnement wijzigen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sjouke B,

Bedankt voor je bericht. Dit kunnen we zeker voor je aanpassen! Hiervoor mag je een mail sturen naar webcare@simyo.nl samen met een kopie van je ID. 

We maken het dan gelijk voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

 

dankje. Email verstuurd. 
 

mvg,

Sjouke 

Reageer