.

Beantwoord

MB's bijkopen gaat fout, wat nu?

  • 23 October 2015
  • 5 reacties
  • 304 Bekeken

Badge
Hi,

Ik probeerde net tweemaal 500MB bij te kopen.
Ik kreeg tweemaal dezelfde fout:

Error code: 2.2

Zouden jullie willen bekijken wat er mis is gegaan (en zeker maken dat het niet 2x wordt afgeschreven), en zorgen dat de MB's in ieder geval 1x500MB worden toegevoegd?
icon

Beste antwoord door Ernst 26 October 2015, 09:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi magdelijn,

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Simyo app.

In je gegevens is helaas voor mij niet na te gaan of en wat er mis is gegaan met het bijkopen van je MB's. Het enige dat voor mij zichtbaar is, is dat er binnen secondes van elkaar twee keer extra 500 MB is bijgekocht.
Wat ga ik hier aan doen? Wel, ik kijk volgende week gewoon of je binnen de eerste 500 Mb bent gebleven en als dat het geval is, crediteer ik de tweede €5.

Vind je dat ook een goeie oplossing?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi magdelijn,

Op verzoek van Ernst heb ik vandaag nagekeken of je binnen de 500 MB bundel bent gebleven, zodat wij de kosten voor deze bundel kunnen vergoeden. Ik zie dat het helaas niet het geval is, dus de bundel is terecht in rekening gebracht 🙂.

Groetjes, Tiury
Ik wil Mb’s bijkopen maar de pagina Tb de mijn Simyo app zijn niet bereikbaar
Klopt, mijnSimyo ligt er even uit.

Maar probeer het nog eens wat de storing betekende ook dat je niet op het forum kon en dat kunt u nu wel.

https://twitter.com/simyonl/status/1145309198198202371
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RiaKK,

Welkom op het Simyo Forum!

We hadden inderdaad een probleem rondom met het inloggen op Mijn Simyo, zoals Ray aangeeft. Dat is zondag ook opgelost! Ik zie dat jij internetkosten had doordat je niet kon inloggen en daarmee geen extra MB's kon bijkopen. Dat is vergoed door mijn collega 🙂

Ik ben blij dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen!

@ Ray, dankjewel voor je hulp! :D

Groetjes,
Jihane

Reageer