.

Beantwoord

Hoe maak ik een inlogcode voor de app?

  • 11 January 2017
  • 7 reacties
  • 370 Bekeken

Inlog code aanmaken op de startpagina van de app
icon

Beste antwoord door Samantha 12 January 2017, 10:18

Bekijk originele reactie

7 reacties

Omdat je het zo aardig vraagt, hieronder een korte uitleg.

1. Inloggen in de app. Bij de allereerste keer word al gevraagd of je dit wilt. Heb je al eens ingelogd, ga naar stap 2.

2.Na inloggen rechtsboven in op je foto klikken, heb je geen foto dan staan er initialen.

3. Klik op inlogcode maken en volg de instructies.
Badge +7
Hoi Miny,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat jammer dat je er niet uitkomt bij het instellen van een inlogcode voor de app! Raytje's uitleg is helemaal goed. Als je de eerste keer inlogt op de app, wordt er al gevraagd of je de inlogcode wilt aanmaken. Deze stap kun je dan ook overslaan.

Als je deze stap hebt overgeslagen, kun je natuurlijk later alsnog een inlogcode instellen. Dit doe je door na het inloggen op de instellingen van je account te klikken. Dit wordt weergegeven door je foto of door je initialen. In je instellingen zie je optie om een inlogcode in te stellen. Als je deze stappen volgt, kun je voortaan inloggen op de app met je inlogcode ;)

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha

@ Raytje, heel erg bedankt voor je goede uitleg 🙂
zal wel een andere app hebben, als ik dat doe stopt de app. Bij het opnieuw starten van de app zie ik mijn verbruik, dus start wel normaal.
Er zit een bugje in de app.. Kom ik ook pas achter. Simyo is er nu van op de hoogte maar met de volgende update van de app is dat verholpen. We zullen dus even geduld moeten hebben..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Miny,

Sinds vanmiddag hebben we de nieuwste update van onze App live gezet! 😃 Ik zou je graag willen vragen je huidige App te verwijderen en de nieuwe te downloaden via je Appstore.

Kun je ons laten weten of je App nu wel goed werkt?

@ Raytje, bedankt!

Groetjes,
Asma
Asma,

Ik heb zojuist de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Krijg de zelfde foutmelding.

5 cijferige code aanmaken kan wel als er een nieuw account word aangemaakt.

Later aanmaken of wijzigen via je foto / initialen geeft de foutmelding "Helaas Mijn Simyo is gestopt"

Je kan dan kiezen tussen rapport of ok.. Maar ook dat lukt niet, sluit vanzelf af.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Raytje,

Oei! Bedankt dat je het zo gauw al uit kon testen.

Ik heb het doorgegeven aan mijn collega en dit probleem is bij haar bekend. Voor nu kun je je huidige account verwijderen en een nieuwe aanmaken. Met de volgende update zal dit probleem verholpen worden.

Fingers crossed!

Groetjes,
Asma

Reageer