.

Beantwoord

Ik krijg foutcode 2.1 bij het downloaden van mijn factuur. Wat nu?

  • 8 January 2017
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Hallo, ik krijg een foutcode (code 2.1) als ik mijn factuur van okt 2016 wil downloaden. Wat betekent dat en wat kan ik eraan doen?
icon

Beste antwoord door Ray 9 January 2017, 06:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je kan het vaak oplossen door de geschiedenis en cookies van je browser te wissen. Ook het veranderen van browser kan wel eens helpen.
Badge +7
Hoi Geletterd,

Wat vervelend dat je deze foutmelding krijgt bij het downloaden van je factuur van oktober! Dit probleem kun je vaak oplossen door de tips die Raytje je net gegeven heeft. Kun je hierna wel je factuur downloaden?

Ik heb voor de zekerheid je factuur van oktober per mail gestuurd. Dan kun je hem in ieder geval bekijken. Heb je de mail ontvangen?

Groetjes,
Samantha
Ik kan mijn factuur van december niet downloaden. Krijg foutmelding dat Acrobat Reader de pdf niet kan openen omdat het bestand beschadigd is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jos66,

Goed dat je dit komt vragen! Ik snap dat je graag de factuur wilt bekijken 🙂

In het systeem vind ik terug dat het gaat om een betaling van beltegoed voor jou Prepaid aansluiting. Deze betaling is nog niet volledig afgerond aan onze kant, waardoor je de factuur nog niet kan downloaden. Geef het nog een aantal dagen zodat wij de betaling op de juiste manier kunnen afronden Je kunt de factuur dan openen. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer