.

Beantwoord

Ik krijg error 2.1 op Mijn Simyo. Wat is er aan de hand?

  • 6 March 2017
  • 4 reacties
  • 672 Bekeken

Soms is mijn internetverbruik heel hoog. Ik zit bijna nooit op internet als er geen wifi is. Nu kreeg ik vandaag de melding dat ik al op 80% verbruik van mijn internetbundel zit. Volgens mij klopt dit niet. Ik wilde mijn verbruik inzien via de site maar dit lukt niet, krijg error 2.1 melding
icon

Beste antwoord door Samantha 7 March 2017, 10:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem als ik inlog op MijnSimyo, wat betreft die 2.1 error... Ik kan niet naar instellingen, terwijl ik net mijn nieuwe simkaart heb geactiveerd... Nu weet ik dus de nieuwe PIN-code niet...
Ik krijg ook de 2.1 foutmelding als ik nu probeer in te loggen op MijnSimyo.
Zowel in Chrome als in Edge.
Wanneer ik inlog met een simyo-prepaid nummer die regelmatig wordt gebruikt, dan geeft dat geen probleem. Als ik probeer in te loggen met mijn andere simyo-prepaid nummer (die maar heel af en toe wordt gebruikt maar nog wel actief is), dan lukt het niet.
Reputatie 7
Badge +9
Met mijn Sim-only krijg ik error code 2.2 zowel op de laptop met IE als op mijn Samsung S5 bij het inloggen. De widget wordt ook niet bijgewerkt, deze blijft zoeken.
Badge +7
Hoi allemaal,

We hadden gisteravond een storing op Mijn Simyo. Sorry hiervoor! Hierdoor was het vaak niet mogelijk om in te loggen, je resterend tegoed te bekijken etc. Deze storing is gisteravond om 18.45 uur weer verholpen. Als jullie nu inloggen op Mijn Simyo, ervaar je dan nog steeds deze problemen?

@Flipper61, ik heb je username veranderd. Je had eerst je 06-nummer als username. Aangezien dit een openbaar forum is, is dat niet zo slim. Je forum-account is gekoppeld aan je 06-nummer, dus wij kunnen je 06-nummer sowieso terugvinden. Als je graag een andere username wilt, stuur me dan even een privéberichtje. Dan kan ik dit voor je aanpassen. Wat betreft je internetbundel, ik zie dat je bundel inderdaad al voor 80% is verbruikt. Ik zie dat de meeste MB's zijn verbruikt op 6-3-2017. Ik kan jammer genoeg vanwege jouw privacy niet zien waar deze MB's aan op zijn gegaan. Dit kun je wel in je telefoon terug zien. In deze blog kun je lezen waar je dit terug kunt zien. Is het zo iets duidelijker wat er is gebeurd?

@Bas W, Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat je je nieuwe pincode niet meer kon opzoeken op Mijn Simyo. Gelukkig sturen we je ook altijd een mail met je nieuwe pin- en pukcode. Is het inmiddels gelukt met je pincode?

Als jullie nog vragen/problemen hebben, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Samantha

Reageer