.

Beantwoord

Kan ik Simyo Compleet activeren met vast internet van Telfort?

  • 20 March 2018
  • 6 reacties
  • 1166 Bekeken

Ik heb geen kpn internet aansluiting,maar wel telfort. Dat is toch ook kpn. Kom ik daarmee ook in aanmerking voor het combi voordeel?
icon

Beste antwoord door franswon 20 March 2018, 12:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Xander72,

Ik heb ook Telfort, maar deze aanbieding is alleen geldig voor KPN en niet voor de dochtermaatschappijen.
Ik heb Toegang4Iedereen en heb ook pech...
Hoi Xander - Xander72

- Er is Simyo compleet van Simyo.
- Er is KPN compleet van KPN.
- Er is Combivoordeel van Telfort.

Voor een vraag over Combivoordeel van Telfort zou/had je beter de vraag kunnen stellen op het Telfort forum.

Dit is het oranje team, KPN is groen en Telfort het blauwe. 🙂

Fijne dag nog ! 😎

**Edit**
Vlak na mij reageerde Els en ik heb ook geen voordeel zoals franswon en Ray......... maar elk nadeel heb zijn voordeel..
(Johan Cruijff)
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Xander72,

Welkom op het forum! Heel begrijpelijk dat je ook graag gebruik wilt maken van Simyo Compleet. :)

Op dit moment geldt deze optie alleen in combinatie met een Vast Internet-abonnement van KPN. Andere internetproviders worden hierin niet meegerekend. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan laten we dat natuurlijk direct weten. :)

@ Franswon en Ray, klopt. Jammer dat jullie ook niet kunnen kiezen voor Simyo Compleet.

Groetjes,
Els
Reputatie 1
Badge +1
Ik kreeg net de e-mail dat je met KPN vast en Simyo voor combi voordeel in aanmerking komt. Jammer dat deze combideal niet mogelijk is voor de dochter maatschappijen Telfort en XS4all. Ik zit prima bij Simyo voor mobiel qua prijs/kwaliteit (voordeliger dan Telfort ook met combivoordeel van Telfort berekend) en zit met vast internet + tv bij Telfort.

Hopelijk veranderd dit nog in de toekomst.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi pacorob,

Super jammer dat je niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet! Natuurlijk snap ik dat je ook graag je bundels gratis wilt kunnen verdubbelen.

Op dit moment is het echt alleen mogelijk om deze optie aan te zetten als je thuis gebruik maakt van Vast Internet via KPN. Dochterbedrijven zijn hierin niet meegerekend. Uiteraard brengen we je op de hoogte als dit in de toekomst gaat veranderen! :)

Groetjes,
Els

Reageer