.

Beantwoord

Kan ik mijn Simyaardag weggeven?

  • 3 September 2017
  • 10 reacties
  • 157 Bekeken

Mijn partner heeft deze maand 1000 internetdata kado gekregen maar heeft er met zijn oude nokia niets aan. Kan dit overgezet worden naar mijn nummer. Wij hebben allebei symio
icon

Beste antwoord door franswon 3 September 2017, 19:39

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Flower,

Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat dit kan, je krijgt zelf namelijk ook extra MB's op je Simyo-
jaardag.
Duurt nog een jaar
Toch jammer als 1000 MB ongebruikt wordt
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Flower,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je hier je vraag stelt. 🙂

Leuk dat je partner zijn Simyaardag heeft gekregen, wel jammer dat hij er geen gebruik van kan maken met zijn telefoon. In principe is deze bundel echt verbonden aan de betreffende aansluiting. Deze kan ik niet laten overzetten naar een ander nummer. Gelukkig krijgen alle Sim Only-klanten eens per jaar een Simyaardag, jouw aansluiting komt dus vanzelf aan de beurt. :)

Nu snap ik dat jullie het zonde vinden als er geen gebruik van gemaakt kan worden. Wil je mij een privébericht sturen met zijn 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken of ik nog iets voor jullie kan betekenen. Als je op mijn naam klikt krijg je de optie om een privébericht te sturen te zien. Lukt dat?

@ franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +7
Mijn partner heeft deze maand 1000 internetdata kado gekregen maar heeft er met zijn oude nokia niets aan. Kan dit overgezet worden naar mijn nummer. Wij hebben allebei symio

Geef die arme jongen dan een mooie iPhone voor zijn (Simyo) verjaardag. 😉
Hij heeft totaal niks met internet.
Reputatie 7
Badge +9
Soms lijkt dat me heerlijk Flower 😀
Wel belangrijk dat je kunt omgaan met een computer in deze tijd, doet hem helemaal niks
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Flower,

Ik neem het even over van Els! Ze heeft me de gegevens van je man doorgestuurd.

Het is niet mogelijk om MB´s van de één naar de ander over te dragen. Omdat het erg zonde is dat je man hier helemaal geen gebruik van maakt, zal ik je 1000 gratis MB geven. Deze gratis MB´s staan voor je klaar op Mijn Simyo, waarna je ze op elk gewenst moment kunt uitpakken.

Houd er alleen wel rekening mee dat deze gratis MB´s altijd geldig zijn tot het einde van de maand. Dit betekent dat als je de bundel pas op de 20ste uitpakt, hij op de 30ste al komt te vervallen.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Super bedankt.Heb ze inmiddels uitgepakt op Mijn Symio
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Flower,

Dat is mooi om te horen!

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer