.

Beantwoord

Kan ik meerdere aansluitingen tegelijkertijd weergeven in de Simyo App?


Badge
Is het mogelijk om meerdere nrs te beheren in de Simyo app. Bv die van mijn kinderen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Ray 23 July 2017, 10:10

Bekijk originele reactie

18 reacties

Ja dat is mogelijk.
Badge
Mooi, en hoe doe ik dat dan? Kan het niet vinden. Alleen uitloggen en inloggen met andere accountgegevens. Maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik wil graag eenvoudig kunnen switchen tussen de verschillende accounts zonder steeds in en uit te loggen.

Bedankt!
Oh dat kan dus niet. Je kan ze dus wel toevoegen door middel van uitloggen, op het +je klikken en dan de volgende toevoegen. Maar eenvoudig schakelen tussen de accounts gaat helaas niet. Je zult dus moeten uitloggen om in het startscherm te komen om zodoende naar een ander account te gaan.
Badge
Jammer, maar bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pvdgulik,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je de Simyo App gebruikt met meerdere aansluitingen 🙂 Wat Ray zegt klopt helemaal. Je kunt in de App wel meerdere accounts toevoegen, maar dat blijven losstaande accounts. Ik heb hieronder een screenshot geplaatst van hoe dat eruit ziet. De reden dat je geen aansluitingen kunt samenvoegen, is omdat elke aansluiting een apart verbruik, apart nummer, en aparte communicatie heeft. Als een aansluiting bijvoorbeeld oudere bundels heeft, dan krijg je daar een melding van zodra je inlogt. Dat zou allemaal door elkaar heen lopen als je verschillende aansluitingen op één Mijn Simyo-account had. Door de bomen zou je het bos dan niet meer zien.

Toch wil ik wel benadrukken dat het heel makkelijk is om te schakelen tussen deze accounts in de App. Zo kun je ervoor kiezen om met codes in te loggen in plaats van hele wachtwoorden. Je kunt deze codes identiek aan elkaar maken. Zo kun je dan makkelijk schakelen.

Als je op het plusje drukt, dan kun je inloggen met een andere aansluiting.



Hoe zou je het liever willen zien? 🙂 Heb je een goed idee hoe dit beter zou kunnen?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jihane, het werkt redelijk zo. Ik zou alleen niet steeds willen in en uitloggen. Omdat ik alle accounts beheer zou eenmalig inloggen genoeg zijn.
Door op de account letters te klikken zou je ook direct overkunnen schakelen naar een ander account zonder in en of uit te loggen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pvdgulik,

Dankjewel voor je reactie 🙂 Je zou het dus handiger vinden als je geen code nodig had om in te loggen op de App? Ik ben bang dat dat niet haalbaar is, aangezien er anders helemaal geen bescherming is.

Laat je het weten als je nog een ander idee hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jihane, ik ben toch al ingelogd? Dus zou authenticatie niet meer nodig zijn m.i.
Dat ik opnieuw moet inloggen nadat ik ben uitgelogd is logisch. Maar zolang ik in de app ben ingelogd zou m.i. switchen tussen accounts mogelijk moeten zijn.
Soort van Admin account over de verschillende accounts heen.
Badge +7
Hoi pvdgulik,

Ik snap dat dit makkelijker zou zijn. We laten je telkens opnieuw in en uit loggen tussen accounts uit veiligheidsoverwegingen. Zo weten we zeker dat de eigenaar van dit account ingelogd is 😉 Zie het maar zo, als jij verschillende bankrekeningen hebt bij een dezelfde bank moet je (bij mijn bank in ieder geval) ook in en uit loggen om naar je andere rekening te gaan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha, ik begrijp het wel, maar blijft omslachtig. Ik kan bij mijn bank wel verschillende rekeningen beheren, incl die van mijn kinderen. En dat 1 in app, zonder in en uit te loggen.
Zou toch handig zijn!

Groeten, Pieter
Reputatie 7
Badge +10
Hi Pieter,

Ha, ik wist niet dat er banken waren die dit deden. Gaat het dan om een familie-rekening die op die manier aan elkaar gekoppeld zijn?

Bij ons is dat helaas vooralsnog niet mogelijk 😞 Sorry!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane, klopt rekeningen waarvan ik als ouder toegang heb. Zou mooi zijn voor meerdere nrs. binnen een gezin .
Grt. Pieter
Reputatie 5
Badge +9
Hoi pvdgulik,

Snap ik! We proberen het uiteraard zo makkelijk mogelijk te maken. Veiligheid staat uiteraard wel bovenaan. Ik zal jouw idee op de Wall of Change (onze wand met ideeën van medewerkers en klanten) hangen, en wellicht kunnen de technische mensen bij Simyo iets voor je betekenen!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar
Hoi Samantha, ik begrijp het wel, maar blijft omslachtig. Ik kan bij mijn bank wel verschillende rekeningen beheren, incl die van mijn kinderen. En dat 1 in app, zonder in en uit te loggen.
Zou toch handig zijn!

Groeten, Pieter

Zou het kunnen dat je daarvoor gemachtigd bent door de rekeninghouders, je kinderen? Een wezenlijk verschil, lijkt me.
Badge
Hallo Friesian.

Dt klopt, daarvoor ben je als ouder natuurlijk wel gemachtigd..
Dat zou ook voor mij noodzakelijk zijn. Alternatief kan zijn dat je checkt op bankrekening. waarvan het abonnementsgeld betaald wordt. Als deze hetzelfde is, en het adres hetzelfde, dan zou m.i. de abonnementen gekoppeld mogen worden aan een hoofd beheerder.

Bedankt!

grt.

Pieter
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Pieter,

Dat is een heel goed idee!

We hebben 'm op de Wall of Change gezet, zodat mijn collega uit kan zoeken wat hiervan de mogelijkheden zijn. Hopelijk kunnen wij hier gauw wat mee doen!

Zodra dit het geval is, dan houden wij je hier natuurlijk van op de hoogte. :$

Groetjes,
Asma
Badge
👍👍👍👍😄😄😄
Reputatie 5
Badge +5
Hallo Pieter,

Fijn om te zien dat Asma's reactie je blij maakt! 😃 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Els

Reageer