.

Beantwoord

Kan ik een tweede simkaart bestellen?

  • 12 January 2018
  • 3 reacties
  • 907 Bekeken

Ik heb een gewone grote prepaid simkaart in mijn oudere telefoon.
Ik wil ook graag een prepaid kaart in mijn I phone, dan heb ik een andere kaart nodig. Ik wil graag zowel de gewone oudere telefoon blijven gebruiken want die is makkelijk onderweg, als ook de I phone kunnen gebruiken.
mag ik een tweede kaart met apart nummer bestellen of moet dan de eerste vervallen? (dan heb ik dus twee telefoonnummers)

ik begrijp dat vervangen kan, samenvoegen van nummer en beltegoed op een andere kaart, maar dan kan ik de kleinere simkaart dus niet meer in de oude telefoon doen lees ik net.
icon

Beste antwoord door Ray 12 January 2018, 14:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Je kan een 2e simkaart met ander nummer bestellen. Max 5 aansluitingen op 1 adres.

Je krijgt als nieuwe of vervangende simkaart altijd een 3 in 1 simkaart. Dus altijd de juiste maat.

Als je slim bent doe je het dan ook via de Vriendendeal ;)

Laat je weten of het gelukt is of er nog andere vragen zijn?
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt in een telefoonwinkel ook adapters voor de simkaart kopen, dan kan je de kleine simkaart in de andere telefoon plaatsen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi A.h.s.reeskamp,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je er nog een toestel bij hebt 🙂 Ik haal uit je berichtje dat je een simkaart wilt met een ander nummer, zodat je die in je andere telefoon kunt stoppen. Dat kan! Je mag maximaal vijf telefoonnummers hebben bij Simyo 🙂 Hier kun je nog een Prepaid kaart bestellen.

De tip van Ray is heel handig! Als je de VriendenDeal gebruikt, dan krijg je korting op beide aansluitingen. In jouw geval gaat het om twee Prepaid aansluitingen, dus per aansluiting krijg je dan € 5,- korting. Mooi meegenomen!

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray en Frans, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer