.

Beantwoord

Kan ik een ander Simyaardagcadeau krijgen?

  • 1 April 2019
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

Ik krijg MB's voor internet als cadeau voor mijn "Simyoverjaardag", maar ik heb een bellen/sms abonnement..... Ik heb geen smartphone maar een simpele Nokia. Waarom krijg ik dan geen gratis bel/sms-minuten van Simyo ??
icon

Beste antwoord door Jihane 2 April 2019, 12:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Omdat Simyo niet weet wat voor telefoons haar klanten hebben. Er zijn inmiddels wel ideeën geopperd om te kunnen kiezen tussen belminuten of MB's.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sjoenzuster,

Welkom op 't Simyo Forum!

Gefeliciteerd met je Simyaardag! 😁 Elk jaar vieren we dat in de maand waarin je voor 't eerst Simyo klant bent geworden. Dat doen we inderdaad door men dan 1000 MB's cadeau te doen. In jouw geval snap ik dat je daar niet echt een boodschap aan hebt, omdat je alleen belt en sms't.

Om die reden heb ik een cadeaubundel van 100 minuten/sms'jes toegevoegd aan jouw aansluiting! Deze bundel kun je uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Let je erop dat de bundel alleen geldig is in de maand waarin je 'm activeert? Als je hem in april activeert, is hij geldig t/m 30 april. Doe je het pas in mei? Dan is de bundel geldig t/m 31 mei.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer