.

Beantwoord

Kan ik de inlogcode voor de Mijn Simyo app ook verwijderen?

  • 20 December 2019
  • 10 reacties
  • 464 Bekeken

Badge

Hoe kan ik de inlogcode ( die ik niet meer wil gebruiken) verwijderen c.q. buiten gebruik stellen?

 

icon

Beste antwoord door Ray 21 December 2019, 09:22

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik neem aan dat je de app bedoeld. Bij instellingen, tegoed bij inlog aan.

Badge

Helaas, verkeerde aanname.

Ik wil gewoon geen inlogcode gebruiken; bevalt me niet. Ik kan heel goed overweg met wachtwoorden. Heb het geprobeerd en nu wil er van af; disable-en.

Ergo het zo instellen dat geen enkele inlogcode werkt.

Wie weet raad.. ??

Helaas, verkeerde aanname.

 

Misschien even verduidelijken welke inlogcode u bedoeld kan een hoop helpen in het verkrijgen van het juiste antwoord. Hoeven er ook geen aannames te worden gemaakt. 

 

ook handig om erbij te vertellen om wat voor telefoon het gaat. Merk en model. 

 

Edit: De vraag staat in het subforum van MijnSimyo (app). Hiervoor dient ten alle tijden een wachtwoord / inlogcode / vingerafdruk te worden gebruikt.  Op het scherm waar je die code intoetst kunt u ook kiezen voor inloggen met wachtwoord,. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey HeinKneepkens,

 

Welkom op het Simyo forum!

Het is inderdaad nog niet duidelijk welke code je wil verwijderen. Gaat het om de code van de simkaart (pincode), de code van de app (inlogcode) of de code van je toestel (toestelcode)? Ik hoor het graag van je om welke code het gaat zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen. 

 

@ Friesian & Ray: dank je wel voor het bijspringen 🎉

 

Groetjes,

Ouael

Badge

Excuus voor de gerezen verwarring.

Na het installeren van de Simyo-app moet je een inlogcode (cijfercode) ingeven.

Dat heb ik gedaan, en nu wil ik ervan af... zodat geen enkele inlogcode (cijfercode) meer geldig is. 

Hoe kan je dat bewerkstelligen.?

De app deïnstalleren en opnieuw installeren?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi HeinKneepkens,

 

Het is nu duidelijk welke code je gebruikt. Zoals Ray eerder aangaf is dit niet mogelijk, je zou alleen een nieuwe code kunnen instellen door de app te verwijderen en opnieuw te installeren en dan in te stellen. Maar dan behoudt je dus een code, mocht je toestel dit toe laten kun je daarna met alleen je vingerafdruk inloggen zonder een code in te hoeven voeren.

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Dank voor de reacties.

Ik ga testen op de mogelijkheden en zal de uitkomst melden.

Mvg

Reputatie 7
Badge +6

Ooit eens in de app ingelogd blijven aangevinkt daarna nooit meer wachtwoord/code/vingerafdruk hoeven gebruiken.
iOS 12.4.4

Badge

Inderdaad, uiteindelijk heel simpel.

App verwijderd. Daarna opnieuw geïnstalleerd.

Inloggen en de vraag om een inlogcode negeren.

Ik kan nu steeds met een wachtwoord inloggen, zonder dat de app met een cijfercode toegankelijk is.

Opgelost..

Dank voor het meedenken.

Mvg

Reputatie 4
Badge +4

Hey Heinkneepkens,

 

Super om te horen dat het opgelost is! Dank je wel voor je update.

Fijne jaarwisseling!

 

Groet,

Ouael

Reageer