.

Beantwoord

Kan een bestaan Forum-account gekoppeld worden aan een nieuw Sim-Only abonnement?

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 705 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Wellicht dat ik binnenkort wil gaan switchen van nummer, aangezien ik mijn huidige nummer ook gewoon wil behouden (en ga overzetten naar prepaid) Zou ik een nieuw Sim-only abonnement moeten afsluiten. Aangezien ik nu ook actief ben in jullie forum zou ik ook graag deze activiteiten voort willen zetten met behoud van mijn gemaakte topics en gebruikersnaam, is het mogelijk om dit forumaccount te koppelen aan mijn nieuwe toekomstige Sim-Only abonnement? Betreft voor nu alleen even een vraag.
icon

Beste antwoord door Jihane 14 January 2019, 12:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Musicboyjur,

Welkom terug op 't forum 🙂

Begrijp ik goed dat je je Sim Only abonnement om gaat zetten in een Prepaid, en daarna een nieuwe Sim Only aan gaat vragen met een ander nummer? Normaliter is het dan de bedoeling dat je een nieuw forumaccount aanmaakt, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Als je je nieuwe aansluiting hebt, moet je een nieuw forumaccount aanmaken. Ik ga er dan voor zorgen dat je oude forumaccount omgewisseld wordt met je nieuwe, zodat je gewoon je oude account kunt gebruiken.

Laat je 't me weten zodra je een nieuw account gemaakt hebt? Je kunt met dat nieuwe account dan gewoon reageren in dit topic.

Groetjes,
Jihane
Hoi! Daar ben ik weer!

Maar dan met mijn nieuwe forumaccount!
Zouden jullie mijn nieuwe abonnement willen koppelen aan mijn oude forum-account? (zoals hierboven beschreven)

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jur!

Ik heb het voor je geregeld! Wil je testen of het allemaal goed werkt?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 2
Badge +1
Dankjewel Jihane! :)
I'm Back! Het duurde wat langer dan verwacht maar dan heb je ook wat hè? :)
Bedankt voor de service!
Reputatie 6
Badge +5
Gelukkig ben je terug! Dan heb je zeker wat 🙂 Namens Jihane graag gedaan.

Groetjes,
Niels

Reageer