.

Beantwoord

De informatie over mijn factuur in de app klopt niet, hoe kan dat?

  • 16 September 2019
  • 8 reacties
  • 407 Bekeken

In de MijnSimyo app krijg ik de melding dat mijn factuur van augustus klaar staat. Melding is gedateerd op vandaag, 16 september 2019. Als ik aanklik kom ik in het overzicht van mijn facturen. Daar staat vervolgens "je factuur staat klaar rond 26 september. Tot die tijd kunnen je kosten veranderen. Het bedrag staat op 0.

Inloggen op MijnSimyo op de laptop geeft ook melding van een nieuwe factuur;

Je factuur van augustus staat klaar

€x,xx (gemaskeerd) Het bedrag wordt rond 26 september automatisch afgeschreven.

Normaliter wordt bij bij het bedrag inderdaad rond de 26e afgeschreven. Dit zegt mij dat de info in de app onjuist is. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geeft geen resultaat.

Graag een oplossing.

NB. Als ik de app op download klik krijg ik wel een factuur met bedrag..

icon

Beste antwoord door Ray 17 September 2019, 13:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Probleem is opgelost.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Ray,

Sorry dat we niet hebben gereageerd voordat het al was opgelost!

Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Denk het niet, maar vraag het toch even 😀

Groetjes,
Bas
Geen idee, maar de app had wel wat problemen met de juiste weergave lijkt het. Misschien een aandachtspuntje ofzo.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Ray,

Wel iets om even in de gaten te houden in ieder geval! Maar we kunnen natuurlijk niet een issue fixen die niet (meer) gereproduceerd kan worden en er dus eigenlijk niet (meer) is. Voor nu laten we het dus maar even voor wat het is 😉

Groetjes,
Bas

Op mijn factuur van juli staat dat ik 8x (van 2 juli t/m 5 juli) data heb gebruikt op mijn mobiel in Nederland.

Echter heb ik helemaal geen databundel. Hoe kan dat?

Het is telkens een bedrag van €0,01. Wat betekent dit?

Reputatie 7
Badge +6

Zet in de app bij instellingen en dan naar Internet en bellen internetten uit dan zou je hier geen last meer van moeten hebben😉

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Judith0,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind! 

Zoals ​​​​​​@Ron H aangeeft (bedankt!) kan je dan inderdaad het beste de optie '’internet'’ uitschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. 

Ik hoor graag of dit is gelukt! 

Groetjes,
Amy

Bedankt @Ron H !
Ik heb mijn instellingen aangepast.

Groeten,

Judith

Reageer