.

Beantwoord

Is het mogelijk om op Mijn Simyo meerdere nummers in één overzicht te zien?

  • 2 July 2019
  • 7 reacties
  • 566 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik heb 2 simkaarten onlangs besteld bij Simyo.
Nu zie ik dat ik voor elke apart moet inloggen bij mijn Simyo. Kunnen beide simkaarten niet onder 1 inlog?

Bij mijn Vodafone kon dat wel, keurig overzichtelijk onder elkaar....

groetjes Jules
icon

Beste antwoord door Ray 2 July 2019, 10:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Bij Simyo kun je alleen meerdere nummers in de app zetten. Helaas is het wel nodig om voor elk nummer apart in te loggen. Op de web-based pagina van MijnSimyo kan dit niet maar is wel gewenst.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Julez,

Welkom op het Simyo Forum :)

Zoals Ray al aangeeft, is het helaas niet mogelijk om meerdere nummers in één account in te zien. Op de Mijn Simyo app is het wel mogelijk om snel te switchen tussen telefoonnummers.

We zijn natuurlijk wel altijd bezig met onze services te verbeteren, dus wie weet wat de toekomst nog brengt. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes,
Niels

Zojuist een prepaid kaart gekocht voor een nieuw nummer en ik heb al een abonnement dat ook doorloopt. Nu gebruik ik de mobiele app voor het abonnementsnummer maar ik wil de prepaid toevoegen.

In de mobiele app staan Profiel en Persoonlijke gegevens in het Instellingenmenu.

Waar en hoe kan een nieuw nummer worden toegevoegd in de app?

@Har150 

In de app bij overzicht op je naam klikken. Vervolgens kun je een account toevoegen of een gekoppeld account. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Har150,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Goed dat je even aan de bel trekt! @ Ray Geeft eigenlijk al het perfecte antwoord en zelfs compleet met een screenshot! Een andere manier om een account toe te voegen is door uit te loggen. In de Simyo app kun je uitloggen door te gaan naar Instellingen > Profiel > Uitloggen. Zodra je bent uitgelogd, kun je de inloggegevens van de prepaid kaart toevoegen. 

 

Daarnaast kun je ook nog meerdere accounts beheren op mijn Simyo. Dit doe je door bij 1 nummer een verzoek in te dienen (zie screenshot van Ray ‘gekoppelde accounts’) en bij het andere nummer dit verzoek te accepteren. 

 

Laat je ons weten of je er zo uit komt?

 

@ Ray Bedankt voor je reactie! :hugging:

 

Groetjes,

Tessanne

Beste Ray en Tessanne,

Hier kan ik mee uit de voeten. Dank voor jullie antwoord.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Har150 ,

 

Fijn om te horen! Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan help ik je graag verder!

 

Nog een fijn weekend!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer