.

Beantwoord

Is het mogelijk om meerdere nummers en wachtwoorden op te slaan in Mijn Simyo?

  • 16 January 2018
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Hoe kan ik meerdere nummers en bijbehorende wachtwoorden in Mijn Simyo opslaan. Ik heb 3 telefoonnummers met wachtwoorden. Als ik Mijn Simyo open dan krijg alleen het eerste nummer dat ik heb opgeslagen. Deze kan ik wel handmatig wijzigen en dan inloggen maar het wordt niet opgeslagen. Ik werk niet met een app maar met een windowsdesk. De telefoons zijn windows phones en daar is geen app voor. Wie kan mij daarbij helpen?
icon

Beste antwoord door Niels 17 January 2018, 12:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je kunt via mijn Simyo GEEN meerdere nummers opslaan, elk account wordt afzonderlijk aangemaakt. Meer opties zijn er niet met mijn Simyo. Dus pc elk nummer afzonderlijk in-/uitloggen.

Wat betreft Windows phone. Iedere telefoon een snelkoppeling plaatsen vanuit de browser op het startscherm. Telefoonnummer invoeren met wachtwoord. Zo kun je per telefoon met het geplaatst 06 nummer de stand, instellingen, saldo checken van bel-sms(-data).
Reputatie 7
Badge +9
In de Mijn Simyo app kan je wel meerdere accounts opslaan!

Klik op je afbeelding of initialen rechtsboven, klik op uitloggen, bevestig, klik op de cirkel met het plusteken en voeg een account toe.
Je kunt ervoor kiezen een account als 'vast 'account te kiezen door Ingelogd blijven aan te vinken, Doe je dit niet dan verschijnt bij openen (en in de eventuele widget) het laatst gebruikte account.
Via uitloggen, bevestigen etc. kan je een ander account openen.
Zo volg ik het account van mijn kleindochter (zij en haar moeder weten dit uiteraard).
Frans, @slagpen geeft al aan dat het gaat om Windows phones, daar is geen simyo app voor.
Reputatie 7
Badge +9
Sorry Friesian en slagpen, over het hoofd gezien.
Reputatie 6
Badge +5
Hi slagpen,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt inderdaad dat we helaas geen Mijn Simyo app hebben voor Windows Phone. Slim dat je gebruikt maakt van de mobiele website 🙂 Zoals binnen dit topic aangegeven, is het niet mogelijk om snel van account te switchen via Mijn Simyo op een browser. Een snelkoppeling naar Mijn Simyo per telefoon en per nummer zou inderdaad uitkomst kunnen bieden. Daarnaast is het mogelijk om in de browser zelf meerdere gegevens op te slaan. Biedt de volgende handleiding uitkomst? Ik hoor het graag.

Bedankt voor jullie hulp en reacties, Friesian en franswon!

Groetjes,
Niels

Reageer