.

Beantwoord

Is het handig om de instellingen in je overzicht te plaatsen?


Reputatie 7
Badge +6
Beste

Zou het niet handig zijn om in het begin scherm waar je tegoed staat een aantal belangrijke instellingen netjes onder elkaar te zetten en daar ook te kunnen wijzigen.

Internet in Nederland
Internet in het buitenland
4G aan uit
Bellen in en naar het buitenland
Bellen naar informatienummers

Dat je in een oog opslag ziet of je instellingen goed staan maar ook voor nieuwe klanten die er niet op bedacht zijn dat internet standaard aan staat😁

De meeste mensen kijken toch regelmatig naar hun tegoed.

Gr Ron
icon

Beste antwoord door Caspar 4 July 2017, 16:46

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron H,

Goeie tip! Het zou inderdaad handig kunnen zijn om de instellingen op de overzichtspagina te plaatsen. Het probleem is dat het onoverzichtelijk kan worden als er te veel informatie en opties staan. Er zou dan ook wat weggehaald moeten worden. maar dit kan natuurlijk wel! Heb jij hier nog ideeën over?

Ik ga in ieder geval opperen dat dit idee voor de overzichtspagina er is en of dit mogelijk zou zijn om dit aan te passen.

Ik ben verder erg benieuwd hoe andere klanten het graag zouden willen zien!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Caspar

Wat mij betreft kan vriendendeal uit het overzicht, ben ook benieuwd wat andere hier van vinden.

Gr Ron
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron H,

Ah oké! Dat is inderdaad een optie! Laten we de andere meningen even afwachten. Ben benieuwd!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Reacties waren overweldigend 👏🙌🏻😁
Reputatie 5
Badge +9
Ja ik zie het, maar jouw reactie telt voor meerdere Ron H ;)

In ieder geval een erg goed idee. Ik heb het op de Wall Of Change geplaatst, zodat het idee bij de juiste persoon terecht komt. Hopelijk volgen de reacties van anderen nog!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Er komt af en toe voorbij dat er ideeën/suggesties op de inmiddels beroemde Wall worden geplaatst, maar wordt deze wel eens geschoond zo ja en terug gekoppeld naar...........

Nu weet ik dat sommige punten niet meer kloppen in dit topic, maar toch

Groet Ron
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ron H,

Goed punt. Vaak gaat het heel snel met opgeworpen en opgehangen ideeën. Een goed systeem voor het terugkoppelen is er nog niet. Als er een specifiek idee is waarvan je benieuwd bent wat de uitkomst is, laat het dan vooral weten. Dan vraag ik m'n collega's of er al iets bekend is.

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Thomas
Dank voor je reactie..... Al iets bekend over het bovenstaande😁
Hoi Ron H.

Heb je dit al eens gelezen? Is misschien interessant.

http://customerfirst.nl/nieuws/2015/06/nccc-wall-of-change-simyo/index.xml
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dank voor de toevoeging! 😃 Onze Wall of Change is een mooi instrument, vind ik persoonlijk. Veel dingen die nu anders zijn, komen via de Wall of Change binnen.

Groetjes,
Jihane
Hi Friesian,

Veel dingen die nu anders zijn, komen via de Wall of Change binnen.

Groetjes,
Jihane

En een aantal nieuwe dingen komen via de voordeur binnen. Nietwaar mods?😀
Reputatie 6
Badge +5
En een aantal nieuwe dingen komen via de voordeur binnen. Nietwaar mods?😀

Wat bedoel je precies met de voordeur, Friesian? Hoor het graag :)

Groetjes,
Niels

Reageer