.

Beantwoord

Is er een storing op Mijn Simyo?

  • 18 December 2015
  • 11 reacties
  • 422 Bekeken

Storing ?
Het lukt niet om in te loggen?
Wanneer dat wel lukt, kan ik mijn facturen niet raadplegen ?
icon

Beste antwoord door Estelle 19 December 2015, 10:01

Bekijk originele reactie

11 reacties

Geen probleem hier. welke browser gebruik je? probeer het nog eens na het wissen van je geschiedenis en cookies..
Reputatie 7
Badge +9
Als ik vanuit het forum naar Mijn Simyo ga lukt het niet om in te loggen, sluit ik het forum en ga dan naar Simyo.nl dan kan ik wel inloggen en mijn gegevens inzien etc.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Swart123,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, vervelend dat je niet kon inloggen. Ik zie dat het gisteren inderdaad heel even "éen dingetje" was. Inmiddels is het al opgelost.

Lukt het nu wel om in te loggen? @franswon, lukt het jou nu ook?

Groetjes,
Estelle

@Raytje, bedankt voor je hulp 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Estelle,

Inloggen op mijn Simyo lukt wel, maar niet vanuit het forum. Geen groot probleem hoor.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Franswon,

Dat kan heel goed kloppen.

Als jij ingelogd bent op het forum en wilt schakelen naar Mijn Simyo, moet je jouw inloggegevens opnieuw invullen. Dit is een stukje veiligheid 🙂 Als het goed is kun je, nadat je bent ingelogd via Mijn Simyo, wel direct naar het forum. Klopt dat?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Dat klopt helemaal Angela!
Badge
Op dit moment lijkt er ook weer een storing te zijn :@
Ik ben aangelogd om een vervangende simkaart te bestellen. Als ik die aanklik, komt het scherm weer waarop ik moet inloggen. Dat lukt niet meer.
Op het forum kon ik wel weer inloggen. Heel vreemd.

Ik heb nu dus ook geen idee of mijn simkaart wel besteld is??
Badge
Update: heb inmiddels wel een bevestigingsmail ontvangen van Simyo dat de sim besteld is dus dat gaat goed... maar kan het niet nakijken in de mijn simyo omgeving. Er lijkt toch iets te haperen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Dcl,

Ik heb even voor je gekeken en de bestelling is binnengekomen hoor! De vervangende simkaart is onderweg. Ondervind je nog steeds problemen met Mijn Simyo?

Groetjes,
Sean
Badge
De simkaart is zelfs al binnen, razendsnelle service hoor! Ik zit nu op een macbook/safari browser en alles gaat goed... ik heb buitenland bellen/internetten maar eens even uit gezet als test en dat gaat prima.

Maar hoe de bestelling van een simkaart gaat kan ik natuurlijk niet uit proberen, 1 is wel genoeg, ha ha. Ik zal volgende week weer even vanaf een windows/IE browser testen of ik buitenland weer kan aan zetten.

Hopelijk was het gewoon een gek hikte even waar ik tegen aan liep. Bedankt voor het checken van de bestelling, Sean!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dcl,

We zijn zo snel 😉 We houden het zelf soms niet eens bij!

Graag gedaan namens Sean! Goed om te zien dat alles nu weer goed lijkt te gaan! Bestel inderdaad geen nieuwe simkaart 😉 Dat test je maar een keer als je het weer nodig hebt 😉 Dat scheelt een hoop administratief gedoe! Houd je ons nog even op de hoogte als je het getest hebt via Internet Explorer?

Via deze weg wil ik jou enorm fijne feestdagen wensen en een geweldig 2016 :$

Groetjes,
Angela

Reageer