.

Beantwoord

Internet tegoed zoals aangegeven in mijn Simyo app klopt niet ?

  • 26 April 2015
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Beste lezer,

Het internet tegoed zoals aangegeven in mijn Simyo app klopt niet. Afgelopen zaterdagochtend (25 april) keek ik naar mijn internet tegoed, wat 182 MB aangaf, met als laatste updatedatum 24 april om 21:48. Toen ik zaterdagmiddag opnieuw keek naar mijn internet tegoed gaf deze 0 MB aan, terwijl ik:
- vrijdagnacht thuis was
- op de wifi was aangesloten
- mijn telefoon uberhaupt niet heb gebruikt.
Het is onmogelijk dat ik in vrijdagnacht 182 MB aan data heb verbruikt.

Ook heb ik geen sms ontvangen dat mijn internet bundel op zou zijn. Mijn vraag is daarom: hoeveel MB heb ik nog tegoed in de rest van deze maand?

Groeten Matthijs
icon

Beste antwoord door Ali 29 April 2015, 12:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Matthijs,

Welkom op het Simyo Forum.

Wist je dat Simyo de gebruiksgegevens met een vertraging verwerkt?
Wat raar dat je geen SMS hebt gehad!
Helaas ben ik geen medewerker van Simyo dus je moet wachten tot morgen voordat ze naar je probleem gaan kijken.

Fijne koningsdag nog!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MatthijsM,

Welkom op het forum.

Verbruiksgegevens op Mijn Simyo of op de App worden met enige vertraging bijgehouden. Het kan dus kloppen dat je overgebleven MB's de volgende ochtend minder waren dan de avond ervoor.

Als je op de helft van je internetbundel zit of de bundel volledig verbruikt hebt, ontvang je van Simyo een sms-bericht hierover. De sms'jes worden verstuurd op basis van actuele verbruiksgegevens. Ik zie dat voor jouw aansluiting de sms'jes later verstuurd zijn. Hoewel dit niet wegneemt dat het verbruik heeft plaatsgevonden, zullen wij voor deze keer alle internetkosten tot het moment dat je de 100%-notificatie hebt ontvangen voor je vergoeden. Dit zie je terug op de factuur van april. Er is alleen 77 Kb buiten de bundel berekend voor € 0,01.

Houd rekening mee dat je internetbundel volledig verbruikt is. Vanaf 1 mei heb je kan je weer beschikken over je 2000 MB internetbundel.

@maikel.twinnie, bedankt voor het meedenken.
Beste Ali,

Bedankt voor de reactie en het vergoeden van de internetkosten tot het moment van de 100% notificatie. Deze notificatie heb ik vanochtend (29 april om 08:24u) binnengekregen.

Groeten Matthijs
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MatthijsM,

Wat fijn dat helemaal helder is! En namens Ali, graag gedaan. 😉

Reageer