.

Beantwoord

Internet maandbundel

  • 27 February 2013
  • 5 reacties
  • 1001 Bekeken

Badge
Hoe kan ik gemakkelijk een nieuwe internet maandbundel activeren? Ik verbaas me erover dat het niet duidelijk is op de webiste. 
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 16:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Via mijn Simyo? 
Badge
Bedankt, nu kon ik het wel vinden. Maar erg duidelijk is het niet. Bij het opwaarderen moet je op de knop klikken, bij de internetbundel ook, maar dan gebeurt er ogenschijnlijk niets. Daarna op verder. Het lijkt duidelijk, maar is het eigenlijk niet. Tip voor Simyo: verbeter deze pagina aub.
Badge +6
Hoe kan ik gemakkelijk een nieuwe internet maandbundel activeren? Ik verbaas me erover dat het niet duidelijk is op de webiste. 

Hoi Avrijs,

Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina zie op je overzichtspagina staan Internet op je mobiel.
Je klikt op de gewenste bundel zodat het bolletje oranje word, daarna klik je op volgende.
Afhankelijk of je beltegoed toereikend is om een bundel aan te schaffen zul je een scherm zien dat je bundel kunt activeren.
Het is niet voor niets "mijn simyo", want op mijn overzichtspagina kom ik alleen mijn internetbundel tegen, daar kan ik automatisch verlengen aanklikken. Helaas kan ik daar alleen maar automatisch verlengen, terwijl het op de vorige versie van de website eenvoudig was om de maandbundel te activeren. Nu lijkt dat alleen nog maar te kunnen door automatisch verlengen. En dat kan dan alleen maar als automatisch opwaarderen aanstaat. En dat kan dan weer alleen als het bankrekening is geactiveerd. Activeren lukt niet, omdat de rekeninghouder niet wordt geaccepteerd. Onmogelijk dus om een maandbundel te verkrijgen. Mijn echte vraag is: hoe kan ik eenvoudig een maandbundelactiveren door 10 euro van mijn beltegoed daarvoor te gebruiken
Badge +6
Hoi Val-w,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je inmiddels een maandbundel voor het internet hebt geactiveerd. Weet je nog ongeveer welke dag je probeerde je bundel te activeren? Kan je mij voor zien van een printscreen van de melding die je krijgt wanneer je rekeningnummer wilt activeren. Wanneer ik de printscreen heb ontvangen kan ik deze doorsturen naar de juiste afdeling

Reageer