.

Beantwoord

Inloggen op de app lukt niet. Wat nu?

  • 3 January 2017
  • 9 reacties
  • 403 Bekeken

Hallo,

Vanavond startte ik mijn app op maar ik kon hem niet gebruiken wat er stond: sorry er ging even wat mis. Ik probeerde het opnieuw maar deed het niet. Paar uur later nog een keer geprobeerd en deed het nogsteeds niet.
Toen heb ik de app opnieuw geinstaleerd, maar na het proberen te inloggen kreeg ik weer het zelfde scherm.

Wat kan ik eraan doet zodat ik wel weer gebruik kan maken van de app?

Groeten Corine
icon

Beste antwoord door Samantha 6 January 2017, 15:31

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Hier kon ik wel inloggen om te reageren maar inloggen op mn app gaat niet. Raar.
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Inloggen via Mijn Simyo via app Android:
Sorry, er ging even wat mis...
Probeer het nog eens
Of kijk op ons Forum of op twitter of dit probleem al is gemeld
Herinstallatie van de app levert niets op
Ik kan ook niet meer inloggen. Zelfde melding. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en wilde daar de Simyo app op installeren, maar dat lukt dus ook niet. Heeft iemand al contact gehad met Simyo?
Ik kan ook niet meer inloggen. Zelfde melding. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en wilde daar de Simyo app op installeren, maar dat lukt dus ook niet. Heeft iemand al contact gehad met Simyo?Ik heb vanmorgen dit telefonisch en per e-mail bij Simyo gemeld.
Hoera, applicatie werkt weer!
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat je het even komt melden Herman V. Omdat de app gegevens op moet halen bij Simyo, zal er sprake geweest zijn van een tijdelijke storing in die 'lijn'. Helaas komt dat heel soms voor. Lastig, maar let's not panic. Inloggen in je Mijn Simyo omgeving is dan even het alternatief.
Badge +7
Hoi allemaal,

Wat vervelend dat er problemen waren met het inloggen op de app! Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞 Normaal gesproken helpt het om de app even opnieuw te installeren. Hebben jullie dat allemaal al geprobeerd?

@Herman V, zo te horen werkt bij jou de app weer? Gelukkig 🙂 Bij ons was er geen storing bekend, maar het zou goed kunnen dat de app er toch even uit gelegen heeft. Werkt de app inmiddels bij de rest ook weer?

Als je merkt dat bij jou de app nog steeds niet werkt (ook niet na het opnieuw installeren), wil je dan doorgeven welk toestel met welk besturingssysteem je hebt en welke versie van het besturingssysteem je toestel heeft? Dan laat ik onze app ontwikkelaar hiernaar kijken.

Ik wacht jullie reacties af :)

Groetjes,
Samantha

@ de leon, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
De app werkt niet. Al 4 dagen niet. Ook niet bij mijn vrouw. Wat is er aan de hand???? Wanneer kan ik weer gebruik maken van de applicatie?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Biker 52,

Goed om je terug te zien op ons forum!

Wel jammer dat de reden een niet werkende Simyo app is 😞 Dat is natuurlijk niet zo handig. Op dit moment kan ik je het beste aanraden om de app eens opnieuw te installeren. In 9 van de 10 gevallen is dit namelijk de oplossing 🙂

Als het niet werkt, dan wil ik je graag vragen wat er precies niet goed gaat. Kun je niet inloggen of werken de functies binnen de app niet? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela

Reageer