Beantwoord

Inloggen in de Simyo app lukt al de hele maand niet. Waarom?

  • 29 januari 2019
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik kan al de gehele maand niet op mijn account om te kijken hoeveel ik nog over heb van deze maand . Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Niels 29 januari 2019, 14:00

Hi Karla,

Welkom op het Simyo Forum!

Onhandig zeg, dat inloggen op de app niet lukt. Net als Ray ben ik benieuwd naar wat meer details. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? En wat voor soort dan? Kan je de app ├╝berhaupt wel openen?

Wat kan helpen is het opnieuw downloaden van de app. Ik hoor graag of dit uitkomst biedt. In de tussentijd kan je via Mijn Simyo ook je verbruik inzien.

Ray, bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
En wat is de reden dat dit niet kan? Krijg je een foutmelding o.i.d.?

Het zou erg handig zijn als je wat meer informatie hierom deelt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Karla,

Welkom op het Simyo Forum!

Onhandig zeg, dat inloggen op de app niet lukt. Net als Ray ben ik benieuwd naar wat meer details. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? En wat voor soort dan? Kan je de app ├╝berhaupt wel openen?

Wat kan helpen is het opnieuw downloaden van de app. Ik hoor graag of dit uitkomst biedt. In de tussentijd kan je via Mijn Simyo ook je verbruik inzien.

Ray, bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Niels

Reageer