.

Beantwoord

Inlog probleem met Simyo app, wat nu?

  • 13 February 2015
  • 9 reacties
  • 463 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Dag,
Ik heb vandaag een prepaid sim besteld en daarna ingelogd in "Mijn Simyo", maar inloggen in de app lukt niet.
Wat moet ik doen?
Grt, MAG
icon

Beste antwoord door Naomi 16 February 2015, 10:34

Bekijk originele reactie

9 reacties

Op wat voor besturingssysteem draait je telefoon? 
Op mijn iPhone 6 heb ik iOS 8.1.3.
En wat voor eventuele foutmelding krijg je als je wilt inloggen? 
"Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist. Probeer het nog een keer".
Ik heb vaker dan eens gecontroleerd of ik de juiste credentials heb ingevuld, daar kan het niet aan liggen.
Dan wil ik vragen om te wachten op een moderator. Deze streven ernaar om binnen 1 werkdag te antwoorden. 

Wachtwoorden zijn wel hoofdletter gevoelig maar ik denk dat je dat wel weet :)

Een andere gok die ik doe is of je misschien per ongeluk een spatie heb gegeven voor het invoeren van of je 06 of wachtwoord? 
Ik wacht wel...
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MAG, welkom op het forum van Simyo :)

Fijn om te zien dat Raytje al het een en ander heeft gevraagd. Het is goed om te weten welke precieze melding je krijgt.

Ik begrijp dat je dus de melding Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist. Probeer het nog een keer ziet. Wil je kijken of je via onze website in kan loggen op Mijn Simyo?
Als ook dit niet werkt, kun je per e-mail een nieuw wachtwoord aanvragen. Je klikt dan op Wachtwoord vergeten?.

Geef je door of het lukt?

@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃
Precieze melding: "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist. Probeer het nog een keer".
Inloggen via de website is geen probleem (nieuw wachtwoord aanvragen lijkt me dan ook niet zinvol).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MAG,

In dit geval lijkt het me goed om op Mijn Simyo, tabblad 'Mijn gegevens' zelf een nieuw wachtwoord in te stellen.
Met de verplichte leestekens en de o, de O en de 0 kán het invoeren van een automatisch gegenereerd wachtwoord nog wel eens tricky zijn. Als je het zelf kiest is de kans op onbedoelde tikfoutjes een stuk kleiner.

Hou je ons op de hoogte?

Reageer