.

Beantwoord

Ik krijg steeds een foutmelding op de app. Hoe los ik dat op?

  • 15 June 2018
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
Ik wil mijn internet verbruik bijhouden maar steeds staat er, sorry er gaat even iets mis, probeer het later opnieuw”. Dit is al twee dagen zo. Ik heb de Simyo app al een paar keer opnieuw opgestart maar de foutmelding blijft. Sinds twee dagen heb ik ook 4G ingesteld en ik zie dat ik in twee dagen al 1000 mb heb verbruikt, dus ik wil graag genuanceerd zien hoe dat komt en waar het aan ligt. Dat lukt nu dus niet. Kan iemand mij helpen bij dit probleem?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 16 June 2018, 11:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Meadjeoetealse,

Ohjee, dat is niet handig! Op Mijn Simyo moet je het verbruik in kunnen zien. Ik raad je aan om de app van Mijn Simyo opnieuw te installeren. Dus eerst verwijderen en opnieuw te downloaden. Zo weet je zeker dat je de meest recente versie van de app hebt.

Op Mijn Simyo kan je alleen zien hoeveel MB's je verbruikt hebt. Waaraan dit verbruikt is, kan je alleen terugzien in je telefoon. Hier lees je hoe je inzicht in je dataverbruik kan krijgen. En hier lees je hoe jij je internetverbruik in de hand kan hebben. Zo voorkom je onverwachtse internetverbruik.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

Groetjes,
Ashweeta
Op mijn telefoon heb ik enige tijd hetzelfde probleem. Verwijderen en opnieuw downloaden/installeren biedt geen oplossing. Ook na het verwijderen de telefoon opnieuw opstarten en daarna pas alles weer herhalen werkt niet.
Ik heb zojuist ook even geprobeerd of het op mijn tablet wel werkt en ja hoor, daar ging het feilloos.
Kan het er iets mee te maken hebben, dat de telefoon Android 4.1 gebruikt en de tablet 4.2 ?
Ik heb natuurlijk niets aan de app als die alleen op mijn tablet werkt......
Reputatie 4
Badge +3
Hoi noweer,

Welkom op het Forum!

Ohjee, balen dat je ook hetzelfde probleem hebt! Ik heb het nagevraagd bij de app afdeling of het te maken heeft met de Android versie. En het heeft inderdaad hiermee te maken. We zijn bezig het probleem op te lossen voor de Android 4.1. Gelukkig kan je op je tablet wel het verbruik in de gaten houden. Sorry voor het ongemak, maar het komt goed!

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes,
Ashweeta
Hallo Ashweeta,

Bedankt voor je antwoord en de genomen moeite om het na te vragen.
Ik wacht rustig de oplossing af.
Intussen kan ik vooral via de telefoon het verbruik prima in de gaten houden, krijg ik van Simyo altijd een waarschuwing als het te hard dreigt te gaan en kan ik inderdaad via de tablet de app nog gebruiken.

Groeten,

Noweer.
Reputatie 6
Badge +4
Hi noweer,

Namens Ashweeta heel graag gedaan. :)

Ik heb nog twee tips die ik je graag mee geef. Je kunt op je mobiel ook Mijn Simyo raadplegen. De pagina ziet er dan íets anders uit, maar biedt dezelfde mogelijkheden.

Een tweede tip is om gebruik te maken van de widget van de Mijn Simyo app. Via de widget krijg je ook inzicht in je tegoed/verbruik. In onze blog leggen we uit hoe je een widget toevoegt en krijg je nog een boel telefoontips.

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer