.

Beantwoord

Ik krijg foutmelding 1.1 als ik inlog in Mijn Simyo. Wat nu?

  • 19 February 2019
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Telkens als in op mijn PC inlog op mijn simyo krijg ik de melding: "Sorry er is iets fout gegaan"foutcode 1.1. Hoe los ik dat op? ik gebruik Firefox en Avast op mijn PC.Ben op dit forum de melding tegengekomen, maar geen oplossing.
icon

Beste antwoord door Lu. 19 February 2019, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je het proberen op te lossen door de cookies en geschiedenis te wissen.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Dobbeltje,

Wel zo handig dat je kunt inloggen natuurlijk! Heb je al gekeken of je goed bent uitgelogd? Het kan zijn dat je na je vorige bezoek niet goed uitgelogd was. Dat gebeurt als je de pagina sluit waardoor je niet correct uitlogt. Bij een foutmelding kun je proberen om eerst uit te loggen en dan weer in te loggen.

Als je hierna nog steeds een foutmelding krijgt, kun je zoals Ray aangeeft de tijdelijke internetbestanden (cache) verwijderen. Cookies verwijderen kan met behulp van deze link die verwijst naar de website van Mozilla Firefox, de browser die je gebruikt. Zoek- en downloadgeschiedenis wissen kan met behulp van deze informatie! Je kunt ook even testen of het inloggen werkt met een andere browser. Bijvoorbeeld Chrome of Internet Explorer.

Laat je weten wat het resultaat is? Ik ben benieuwd of je probleem hiermee opgelost is.

Groetjes,
Lu

Reageer