.

Beantwoord

Ik kan mijn Simyaardag niet uitpakken?

  • 2 May 2019
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Toen ik afgelopen maand mijn extra mb's kreeg in verband met mij symjaardag, kreeg ik de melding dat ik mijn cadeautje op mijn moment mocht uitpakken. Ik wilde de 1000 extra mb's bewaren voor de vakantie. Ik log met in en zie dat ze weg zijn. Ik heb ze niet zelf uitgepakt. Dat vind ik jammer en wilde ik toch graag met jullie delen.

Groetjes Janet
icon

Beste antwoord door Groentjuh 2 May 2019, 22:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Janet,

Jouw vraag kwam ik recent al eens tegen op het forum. In dit topic vraagt een andere klant hier ook naar. Zoals daar al valt te lezen, is de technische afdeling is hier onderzoek naar aan het doen. De melding dat je het Simyaardag cadeau op een eigen gekozen tijd kunt uitpakken is helaas onjuist.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Janet,

Welkom op het forum allereerst! :)

Kreeg je toevallig ook in de app te zien dat je het cadeautje later kon uitpakken? Zoals Groentjuh zegt zijn we al bezig om het op te lossen. Jouw Simyaardag was in maart al geactiveerd. De Simyaardag ontvang je in de maand waarin je klant bent geworden; die voegen we automatisch toe op je aansluiting. Ik kan me voorstellen dat je die 1000 MB op je vakantie goed kunt gebruiken! Daarom heb ik je een cadeautje van 1000 MB gegeven die je wél kunt uitpakken wanneer het uitkomt. Dat kan in Mijn Simyo of de Simyo app, te herkennen aan het cadeau-icoontje.

Heb je verder nog vragen? Laat het me gerust weten!

Groetjes,
Lu

Reageer