.

Beantwoord

Ik kan geen inlogcode aanmaken op de app. Wat nu?

  • 23 April 2018
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Badge
Ik kan geen inlogcode aanmaken op de app. Eerst log ik in met mijn wachtwoord. Ik krijg al mijn overzichten prima in beeld. Als ik vervolgens een 5-cijferige code wil aanmaken, moet ik eerst nogmaals mijn wachtwoord invullen. Maar dát wachtwoord wordt als 'niet goed ingevuld' weergegeven. Ik kan dus geen code aanmaken. Dat geldt ook voor de andere 3 nummers in de app.
icon

Beste antwoord door Ray 23 April 2018, 10:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

App even verwijderen, opnieuw downloaden en dan nogmaals proberen.

Wellicht helpt dat?

Geef trouwens ook even aan of je telefoon een Android versie (welke) is of een iOS (welke).
Reputatie 4
Badge +3
Hoi M@rtijn,

Welkom op het Forum!

Vreemd dat je geen inlogcode kan aanmaken! Heeft de tip van Ray geholpen? Als je de app verwijdert en opnieuw downloadt, weet je zeker dat je de meest recente versie van de app hebt. En kan je opnieuw inloggen met de 06-nummers. Na het inloggen kan je een inlogcode aanmaken.

Als dit niet werkt, kan je dan aangegeven welke telefoon je hebt en ook het besturingssysteem hiervan? Ik zou ook graag willen weten welke versie van de app je hebt. Dan stuur ik deze gegevens naar de desbetreffende afdeling. Zij kunnen dan uitzoeken waar het probleem aan kan liggen.

Ik hoor het graag van je!

@Ray bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Ja, het is geloof ik al gelukt. Ik heb niet de app verwijderd, wel alle accounts en die vervolgens weer ingevoerd. Nu lukt het me om met nieuwe codes in te loggen.
Bedankt voor de terug koppeling.
Reputatie 6
Badge +5
Hi M@rtijn,

Fijn om te lezen dat het je inmiddels gelukt is om de inlogcode aan te maken 🙂 Inderdaad bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je verder nog wat willen vragen, dan weet je ons te vinden.

Jij ook bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer