.

Beantwoord

Ik heb tweemaal een extra bundel gekocht. Wat nu?

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb net, tijdens poging doen tot bijkopen van 500MB, (eenmalig, tot eind van maand) een foutmelding gekregen onderaan het scherm ("Er ging iets mis ..."). Nogmaals heb ik op de knop voor bijkopen 500MB geklikt. Weer foutmelding ("Er ging iets mis ..."). Dit was vreemd, dus teruggegaan naar het overzicht: zie ik dat er tweemaal 500MB is bijgekocht, Terwijl eenmaal de bedoeling was.

Graag wil ik aanvraag doen tot terugdraaien zodat ik 5€ voor 500MB uitgeef in plaats van 10€ voor 1000MB.

Met Vriendelijke Groet
icon

Beste antwoord door Jihane 25 March 2019, 15:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Jean,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat zuur dat het eerst niet meteen lukte om die MB's bij te kopen en dat je daarna twee achter elkaar gekocht blijkt te hebben. Geen zorgen! Ik ga dit voor je in orde maken 🙂 Ik maak een agendapunt voor 1 april. Als ik dan zie dat de extra 500 MB bundel nog onverbruikt is, dan vergoed ik de € 5,- die je hebt betaald. Die vergoeding zul je dan nog terugzien op je maart-factuur. Je betaalt dan dus niet voor die bundel.

Wat vind je van deze oplossing?

Groetjes,
Jihane
Hi Jean,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat zuur dat het eerst niet meteen lukte om die MB's bij te kopen en dat je daarna twee achter elkaar gekocht blijkt te hebben. Geen zorgen! Ik ga dit voor je in orde maken 🙂 Ik maak een agendapunt voor 1 april. Als ik dan zie dat de extra 500 MB bundel nog onverbruikt is, dan vergoed ik de € 5,- die je hebt betaald. Die vergoeding zul je dan nog terugzien op je maart-factuur. Je betaalt dan dus niet voor die bundel.

Wat vind je van deze oplossing?

Groetjes,
Jihane

Ha, Dankjewel! Dat is prima!
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer