.

Beantwoord

Ik heb geen nieuwe update voor de app klaarstaan maar dit word wel aangegeven. Wat moet ik doen?

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Beste Simyo, 

 

Als ikde app open dan krijg in een push-melding, in die melding staat dat ik de app moet updaten. Maar als in in de google play store kijk dan is er helemaal geen update aanwezig voor 'Mijn Simyo'. Ik vind dit heel gek.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groeten Tuan

icon

Beste antwoord door Daisy 10 December 2019, 14:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

He Tuan.033,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Het is inderdaad bekend dat dit vandaag een probleem was, als het goed zou je nu wel de update kunnen installeren! Laat je het me weten?

 

Groetjes,

Daisy

Beste  Daisy, 

 

Ik heb de Simyo app verwijderd en ik heb nu geen problemen meer. Bedankt voor uw hulp.

Groeten Tuan

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tuan, 

 

Goed om te horen dat het probleem is verholpen! 

Ik zal je bedankje doorgeven. ;)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer