.

Beantwoord

Ik heb foutief extra belminuten toegevoegd. Wat nu?

  • 29 April 2019
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo , Zoals zojuist met Juri klantenservice telefonisch besproken heb ik vanmorgen per abuis extra belminuten toegevoegd aan mijn nr. 06-XXXXXXXX terwijl ik deze helemaal niet nodig heb deze maand kom ik prima uit met hetgeen ik nog heb! Dit is een vergissing en graag deze belminuten z.s.m. verwijderen van mijn nummer en factuur. Dank voor jullie bevestiging!
Ingrid Urli
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 April 2019, 09:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je forum account zit gekoppeld aan je mobiele nummer op dit forum. Je hoeft hier dus niet je mobiele nummer te plaatsen. Sterker nog, dat is niet toegestaan, want dit forum is publieke toegankelijk en zomaar publiekelijk zulke persoonsgegevens is niet handig.

Misschien kun je je mobiele nummer nog even weg halen door je bericht aan te passen. Dit kun je maar tot een 1 na het plaatsen van je bericht.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ingrid,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik snap dat dat even schrikken is! Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft je beloofd dat hij je aansluiting aan het einde van de maand nogmaals zal bekijken. Als er inderdaad niets gebruikt is van die belminuten, dan krijg je het aankoopbedrag terug 🙂

Komt allemaal goed dus!

En wat Groentjuh zegt klopt: het is niet handig om je gegevens zo openbaar te plaatsen hier, want iedereen kan erbij. Ik heb je bericht intussen aangepast.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer