.

Beantwoord

Ik heb een belbundel en wil een nieuwe voor deze maand, kan dit?

  • 20 February 2015
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

hoi,
ik wil deze maand nog mijn bundel opwaarderen, en niet pas op de 1e vd volgende maand, kan ik deze maand eenmalig een hogere belbundel krijgen?
icon

Beste antwoord door Naomi 21 February 2015, 11:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi tvherk,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo blijft het forum voor gebruikers overzichtelijk :o

Je hebt voor deze maand inderdaad al een belbundel. Als je nu op Mijn Simyo een wijziging doorgeeft, dan gaat deze in per 1 maart. Een wijziging gaat nooit per direct in, tenzij je nog geen internetbundel aanvraagt en deze wilt nemen.

Als je wilt wijzigen, doe dit dan voor de 25ste 🙂 Zo gaat je wijziging gelijk de volgende maand. Hier kun je nog meer informatie vinden over het wijzigen van bundels :)

Heb ik je vraag zo beantwoord?
Hallo . Als ik het goed begrepen heb, kun je tijdens de maand wel MB 's bij kopen maar geen Bel minuten?

Klopt dit?

Groet Gerard
Reputatie 7
Badge +9
Dat klopt. Je kunt je belbundel wel verhogen en dat gaat dan in op de 1e van de volgende maand. Maar tijdens de lopende maand zit je vast aan de gekozen belbundel en als die op is krijg je met het buiten-bundel tarief te maken. Minuten tussentijds bijkopen kan dus niet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gerard van Lokven,

Welkom op 't forum.

Dat klopt! Je kunt wel MB's kopen maar geen belminuten. Als je extra moet bellen, zou je bijvoorbeeld kunnen proberen om via WhatsApp te bellen. Is dat een optie voor je? Verder kan je natuurlijk zoals Scotsman zegt wel elke maand je belbundel veranderen.

PS. Als je nog een vraag hebt, is het handiger als je een nieuw topic aanmaakt! :D

@Scotsman bedankt!

Groetjes,
Caspar

Reageer