.

Beantwoord

Huidige abonnement bij andere provider loopt nog door kan ik nu al een sim only bestellen?

  • 12 August 2020
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Ik heb een sim only abonnement aangevraagd maar misschien te vroeg? Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt nog tot november 2020. Gaat op dat moment het sim only abonnement van start?

icon

Beste antwoord door Tessanne 12 August 2020, 13:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hans,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik kan me goed voorstellen dat je graag even checkt of alles zo in orde komt. :blush:

 

Ik zie dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst voor een sim only abonnement met nummerbehoud. Je mag bij Simyo al 120 dagen, voordat je huidige abonnement afgelopen is, nummerbehoud aanvragen.  Dan krijg je een sms van ons op je te behouden nummer en hierop moet je reageren om het verzoek te bevestigen. Je gaat daarna nog een reactie van je huidige provider krijgen of jouw verzoek voor nummerbehoud is goedgekeurd of afgekeurd en voor welke datum. Op die datum zal het nummer worden overgezet en vanaf dat moment (ook zodra de simkaart ook is geactiveerd) zijn jouw nieuwe bundels actief! 

 

Ik hoor graag of je hier verder nog vragen over hebt! 

 

Groetjes,

Reageer