.

Beantwoord

Hoe zit het met mijn Simyaardag?

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 443 Bekeken

Het schijnt dat ik mijn Simyo verjaardag mag vieren met Extra 1000MB's Maar nu lees ik dat het tot het einde van de maand is. Dat is niet erg lang meer! En nu zie ik dat het bericht ook half verwegen in de maand is binnengekomen. Ik ben iets wat voorzichtig om het nu nog aan te zetten, want die boete bedragen buiten je bundel gaan soms echt oplopen. Kan ik begin de volgende maand nu die 1000Mb nog gebruiken? Of is dit nu afgelopen nu ik er achter kom dat ik dit kadootje had?
icon

Beste antwoord door Jihane 1 April 2019, 19:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Weet je 100% zeker dat die 1000 MB niet voor april is?

Volgens mij krijg je namelijk juist een dag of 5 een bericht voor de bewuste maand.

Als je ze wel in maart hebt gekregen is je bundel ook eenmalig 1000 MB hoger.

Kun je dat bevestigen?

Het is overigens niet nodig om je vraag op meerdere plaatsen te vragen binnen het forum. Werkt verwarrend voor hun die andere willen helpen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Antellie,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik snap dat je duidelijkheid wil over je Simyaardagcadeau van 1000 MB's! Je hebt op 26 februari een e-mail en sms gehad met informatie hierover. De bundel was actief van 1 maart t/m 31 maart. Nu is de bundel dus niet meer geldig. Ik zie ook dat je in dit topic dezelfde vraag hebt gesteld. Let je erop dat het niet nodig is om dezelfde vraag op twee verschillende plekken te plaatsen? 🙂

Ik heb nog 1000 MB's aan je aansluiting toegevoegd, als gratis cadeautje! Jij kunt deze MB's zelf activeren door in te loggen op Mijn Simyo en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Let je erop dat die MB's alleen bruikbaar zijn in de maand waarin je ze activeert? Als je ze in april activeert, zijn ze t/m 30 april geldig. Wacht je bijvoorbeeld tot mei om ze te activeren? Dan zijn ze actief t/m 31 mei.

Laat jij het weten als je een vraag hebt?

@ Ray, dankjewel voor je duidelijke reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer