.

Beantwoord

Hoe zit het met het verbruik dat wordt weergegeven in de app?

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Als ik naar mijn verbruik kijk is deze nooit!! up to date. Het tijdstip van het verbruik is altijd uren geleden. Vandaag was wel het record verbruik-stand was 23 uur geleden.
Maar als ik 80% heb verbruikt krijg ik wel een sms( gelukkig). Alleen als ik dan in de app kijk is die niet bijgewerkt. Hoe kan dit. Bij andere providers kan het wel en bij Simyo niet?????
icon

Beste antwoord door Niels 30 August 2019, 14:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Simyo krijgt het verbruik aangeleverd van KPN. Dit kan in Nederland enkele uren 4 a 5 uren duren. In het buitenland nog langer.

De 80 en 100% berichten zijn netwerkberichten en daarom wel realtime.

Ik ben het met je eens dat dit veel sneller kan en moet. De waarschuwingsberichten kunnen hierdoor als niet serieus bestempeld worden.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/laatst-gemeten-verbruik-hoe-zit-dit-precies-2561
Reputatie 6
Badge +5
Hi patrickdl,

Welkom op het Simyo Forum :)

Het klopt inderdaad dat het verbruik wat in de app wordt geregistreerd achterloopt. Het gaat hier dan ook om een indicatie, vooral handig om in de gaten te houden. De waarschuwingssms'jes zijn in ieder geval wel real-time. Heb je hier verder nog vragen over?

Ray, bedankt voor je bericht.

Groetjes,
Niels
Hallo rRy en Niels,

bedankt voor jullie antwoorden.

Een indicatie heb je als de vertraging maximaal een uur is en eigenlijk vind ik dat al te lang. Verbruik van minuten of mb kan heel snel gaan. Zeker als ik het 80% sms heb gekregen vind ik die vertraging enorm irritant. En met de tegenwoordige stand van de techniek moet het veel sneller kunnen. Erg jammer.

groeten,

Patrick
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Patrick,

Het is inderdaad heel jammer. Toch bedankt voor je bericht, we hopen dat hier gauw verbetering in komt.

Groetjes,
Sarah

Reageer