.

Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn telefoonmerk op het Forum?

  • 21 August 2017
  • 12 reacties
  • 162 Bekeken

Badge +2
Goeie dag, als ik mijn account bekijk staat daar nog steeds Wolfgang als mijn telefoon merk maar die is al lang ter ziele; hoe/waar kan ik het juiste merk invoeren?
Alvast bedankt, Cor.
icon

Beste antwoord door Jihane 22 August 2017, 12:15

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +2
Naam topic moet zijn"telefoon merk"! (Fijn dat automatische aanvullen!).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Wat leuk dat je je Forumprofiel aan wilt passen 🙂 Je kunt dat doen door in te loggen op het Forum en dan rechtsonder te klikken op Mijn profiel aanpassen onder Instellingen. Op die pagina kun je al je voorkeuren en instellingen wijzigen met betrekking tot je profiel. Zodra je klaar bent, klik je dan op de bevestigingsknop onderin. Klaar is Kees!

Gaat dat lukken zo?

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Hallo Jihane,

het zal best aan mij liggen hoor, maar wat ik ook doe, ik zie nergens "Mijn profiel aanpassen" en ik geloof best dat Kees klaar is, maar Cor zeker nog niet.....
Ik zal wel ergens op een verkeerde pagina kijken maar ik zie het echt niet... Sorry!

Cor.
https://forum.simyo.nl/settings/profile

Deze pagina heb je nodig corretje51. Inloggen op computer..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cor,

Ik zie dat het inmiddels nog niet is gelukt.

Kun je mij laten weten welk type toestel je gebruikt? Ik pas het dan met alle liefde voor je aan. :$

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge +2
Hallo Astma, ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik krijg of foutmeldingen of de pagina opent zich helemaal niet.
Het is niet zo heel erg belangrijk als er een verkeerd toestel staat, maar als ik toch wat invul wil ik het liever goed doen.
Fijn dat je het even voor mij wilt doen; mijn huidige toestel is een Motorola X Play.

Heel hartelijk bedankt en nog een fijne dag verder!
Cor.
Badge +2
Sorry, de automatische aanvulling vulde Astma in voor Asma en ik had het niet in de gaten, nogmaals SORRY!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi corretje51,

Een foutje kan gebeuren, geen zorgen.

Ik heb het voor je aangepast! Kan jij eens kijken of je het zelf kan terugzien?

Groetjes,
Caspar
Badge +2
Hallo Caspar,
ik denk dat het nu weer goed werkt, heb zelf mijn "beroep" ingevoerd en dat blijft ook staan dus ik denk dat het probleem opgelost is!
Iedereen die bijgedragen heeft aan de oplossing hartelijk dank!

Cor.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Fijn dat het weer werkt allemaal 😃

Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Zal ik doen Jihane,. jij ook hartelijk bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Top!

Groetjes,
Caspar

Reageer