.

Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer

  • 9 February 2012
  • 6 reacties
  • 1871 Bekeken

Badge
ik heb al een paar keer geprobeerd om automatisch opwarderen te doen maar kreeg steeds maar niets binnen

nu kom ik er achter dat er een verkeerd banknummer staat in mijn simyo als ik klik op verander banknummer dan kom ik steeds te recht in het scherm dat ik moet activeren maar het nummer klopt niet hoe verander ik nu mijn banknummer zodat ik wel kan activeren
icon

Beste antwoord door Kim 16 March 2014, 14:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum omamarja,

Je kunt je bankrekeningnummer wijzigen via je persoonlijke pagina. Ga hiervoor naar het tabblad selfservice en kies vervolgens voor de optie 'bankrekeningnummer wijzigen'. Er wordt dan door Simyo 1 eurocent op de nieuwe rekening bijgeschreven. Deze bijschrijving bevat een activatiecode. Deze activatie code kun je vervolgens op je persoonlijke pagina invoeren. Kan je ons laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
beste alex

dat is nou net het probleem er staat in mijn gegevens een verkeerd banknummer als ik verolgens in het tabblad selfservice kies bankrekening veranderen krijg ik automatisch het scherm uw rekening wacht op activatie en vervolgens kan ik niets want de code word dus iedere keer verzonden naar het verkeerde banknummer ik weet niet wat ik nu moet doen hoor want er valt gewoon niets te veranderen
Welkom op het forum omamarja, Je kunt je bankrekeningnummer wijzigen via je persoonlijke pagina. Ga hiervoor naar het tabblad selfservice en kies vervolgens voor de optie 'bankrekeningnummer wijzigen'. Er wordt dan door Simyo 1 eurocent op de nieuwe rekening bijgeschreven. Deze bijschrijving bevat een activatiecode. Deze activatie code kun je vervolgens op je persoonlijke pagina invoeren. Kan je ons laten weten of het is gelukt? Groetjes, Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ok, zou je mij anders je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen? Dan kan ik nagaan wat er mis gaat.

Groetjes,

Alex
Alex,

kan deze optie niet vinden ook de medewerkers van de Simyo service die ik net aan de bel had niet
Reputatie 7
Badge +9
Alex,

kan deze optie niet vinden ook de medewerkers van de Simyo service die ik net aan de bel had niet


Je kunt Alex via https://forum.simyo.nl/members/alex-1495/ een privé bericht sturen.
Badge +6
Alex,

kan deze optie niet vinden ook de medewerkers van de Simyo service die ik net aan de bel had niet


Hoi laange,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je een oud-Lowcall klant bent, dan gaat het inderdaad helaas even anders in z'n werk.

Wat ik je wil vragen om te doen is om een kopie van je ID-bewijs en een kopie van je bankafschrift of bankpas te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als je vervolgens mij in een privébericht het ticketnummer van de e-mail stuurt, ga ik ervoor zorgen dat je bankrekeningnummer z.s.m. wordt aangepast! :)

@Scotsman, dankjewel voor de hulp!

Reageer