.

Beantwoord

Hoe vaak wordt mijn verbruik bijgewerkt in de Mijn Simyo app?

  • 3 January 2016
  • 11 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Geen verbruiksinformatie op app sinds ingebruikname prepaid op 19-12-2015
Alleen oude informatie van de vorige provider tot 19-12-2015 omdat Simyokaart al geplaatst was
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 3 January 2016, 16:21

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Rinneke,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend.
Heb je wel wat gedaan dan? Bijvoorbeeld gebeld of een sms gestuurd of internet gebruikt?
Anders kan ik mij voorstellen dat deze niet bijwerkte.
Staan er wel de zelfde verbruiksgegevens in als in Mijn Simyo?

Graag je reactie.
Reputatie 1
Badge
Hallo Maikel, Bedankt voor je reactie,Heb in de maand van contractbeëindiging met Tele-2 al de simkaart van Simyo geplaatst. Vermoedelijk is het hier fout gegaan want dat moest pas als het nummerbehoud is afgehandeld. Ik dacht dat dat binnen 8 werkdagen na aanmelding zou zijn, maar het gebeurde pas nadat mijn contract met Tele-2 afliep op 28-12-2015. Ook vandaag staat de historie nog op december, dezelfde als op de site. Gisteren een paar telefoontjes gedaan met dit toestel (weinig gebruikt, reserve toestel) om te zien of er een aanpassing zou komen, maar nog steeds december als laatste gebruiksmaand.Zal nog eens de simkaart herplaatsen en anders maar gewoon het overzicht in gaten houden. Nogmaals bedankt
P.S. Zie nu dat op de site wel wordt aangegeven dat ik op 3 januari gebeld heb!!.
Mvg Rinneke
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rinneke,

Ook namens mij welkom op het Simyo Forum. Ik zie dat er tussen 19 december en 03 januari geen verbruik heeft plaatsgevonden via jouw aansluiting. Kan je het telefoongesprek van 03 januari inmiddels ook terugvinden op de app? Je kan op de app ook zien wanneer er voor het laatst gebruik is gemeten. Als dit op 19 december was, wil ik je adviseren om de app opnieuw te installeren. Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnie bedankt voor je hulp!
Reputatie 1
Badge
Hallo Sean,

Op het overzicht op de smartphone wordt als laatste gebruiksdatum " min/sms:03 jan.2016 " aangegeven.
Die is dus bij, net als op de site als ik inlog op de pc. De historie op de smartphone blijft hardnekkig op december staan.
Zal me hier maar mee verzoenen en het overzicht in de gaten houden.

Bedankt voor de genomen moeite,
Rinneke
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rinneke,

Ik vind het fijn om te horen dat je inmiddels bij het Overzicht een andere datum ziet. Je kunt ook een printscreen sturen van wat je ziet bij History. En als je een printscreen meestuurt met wat je ziet bij Overzicht dan is dat ook handig 🙂 Ik weet dan preciezer wat jij ziet. Vervolgens kunnen mijn IT collega's er nog naar kijken.

Wil je ook aangeven van welk type telefoon je gebruikmaakt?
Reputatie 1
Badge
Hallo Naomi, bedankt voor het medeleven,

Mijn smartphone in een Iphone4,
Op de bijlagen een printscreen van het Overzicht en van de History.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rinneke,

Ah kijk, we begrijpen nu ook meteen iets beter! Het tabblad 'History' in de app, is ook niet actueel. Hier zie je de geschiedenis van je verbruik in de afgelopen maanden. Zouden we de huidige maand (verbruik) weergeven wat je hebt gebeld, ge-sms't of geïnternet, dan kost dat ontzettend veel data dat we steeds moeten inladen in jouw app. Hierdoor zou hij traag worden en véél MB's verbruiken! Daarom laten we het verbruik van je huidige maand alleen op Mijn Simyo via de webversie zien 🙂.

Begrijp je mijn uitleg?

Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Badge
Hallo Tiury,

Helemaal duidelijk, had gedacht dat de aanduiding op de app actueel zou zijn maar het is niet erg dat het niet zo is Maar was voor mij onduidelijk waar dat aan lag.
Bedankt voor de snelle reaktie.

Met vriendelijke groet,

Rinneke
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Rinneke,

Graag gedaan namens Tiury 😉.

In de Mijn Simyo app kun je wel je resterende tegoeden terugvinden. Dit is wel actueel. Onderaan de tegoeden kun je zien tot wanneer deze bijgewerkt zijn. Zoals Tiury al aangaf, kun je het verbruik alleen via de webversie terugvinden.

Mocht je verder nog vragen hierover hebben, laat je het dan even weten? :D

Groetjes,
Estelle
Reputatie 1
Badge
Hallo Estelle,

Bedankt voor je reactie, wat een goed werkend forum!!
Weet nu alles van het gebruiken de mogelijkheden van de app.

Nogmaals dank voor alle reacties en tips,

Prettig weekend,

Rinneke
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Rinneke,

Ahw, wat een lieve reactie 😳. Graag gedaan! Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Jij ook een prettig weekend!

Groetjes,
Estelle

Reageer