.

Beantwoord

Hoe moet ik overstappen van Prepaid naar Sim Only?

  • 5 June 2019
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Badge
Ik had een abonnement gestart bij simyo en kreeg een nieuwe simkaart opgestuurd. Ondertussen heb ik mijn oude simkaart niet meer, is het abonnement nog niet geactiveerd op de nieuwe simkaart(en weet ik niet hoe wel) en kan ik mijn oude nummer niet behouden. Waarom mijn nummerbehoud aanvragen niet worden goedgekeurd, hoewel ik voor het abonnement al bij simyo zat is mij onduidelijk, maar ondertussen maakt zelfs het nieuwe nummer me niet meer uit; ik wil gewoon dat het abonnement ingaat op deze simkaart en ik niet meer flink veel hoef te betalen elke maand voor mijn gebruik.
icon

Beste antwoord door Jihane 6 June 2019, 16:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jvrijdag,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Ik heb je aansluitingen erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er nogal wat moeilijkheden zijn! Als ik het goed begrijp, probeerde jij over te stappen van Prepaid naar Sim Only. Je hebt eind januari een topic geplaatst waarin je aangaf dat het niet lekker liep met de overstap. Je hebt namelijk een nieuwe bestelling geplaatst, terwijl dat niet nodig was. Als je wil overstappen van Prepaid naar Sim Only, dan kun je inloggen op je Prepaid aansluiting en dan surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Je hebt dan ook geen nieuwe simkaart nodig.

In je topic waar ik net naar verwezen heb, stond dat je nog kon annuleren. Dat gaat nu niet meer, aangezien de veertien dagen na activatie van je simkaart al verstreken zijn. Echter, ben ik bereid om de aansluiting alsnog te annuleren.

Als je je oude simkaart van je Prepaid niet meer hebt, dan is dat geen probleem. Ik stuur jou dan gewoon een gratis, vervangende simkaart toe. Het enige dat jij hoeft te doen is op Mijn Simyo in te loggen met je oude Prepaid nummer en te surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Ik regel de rest voor je. Laat je het me alleen wel weten? Dan regel ik de rest.

Groetjes,
Jihane
Badge
Sorry voor de late reactie, ik ga het vandaag fixen
Badge
Ik heb nu een abbonnement met mijn oude nummer gestart. Hoe gaat dit verder werken? De simkaart die ik nu gebruik is op het nieuwe nummer, wordt dit dan overgezet naar mijn oude nummer?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jvrijdag,

Wil je mij een privébericht toesturen? Je kunt daarin namelijk gewoon vrijuit de 06-nummers noemen! Nu is het namelijk gissen wat het 'oude' nummer is et cetera. Tot daar! Groetjes, Jihane

Reageer