.

Beantwoord

Hoe lang forumlid en hoe lang klant?

  • 24 September 2017
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zou graag in Mijn Simyo willen zien hoe lang ik klant ben met mijn aansluiting, dus vanaf welke datum. Kan dat ingebouwd worden?

Ik zou graag in mijn forum profiel willen zien vanaf welke datum ik mij heb geregistreerd voor het forum.
Kan dat ingebouwd worden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 September 2017, 12:04

Bekijk originele reactie

Zijn er meer mensen benieuwd hoe lang ze al de Simyo aansluiting gebruiken?


9 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Bij "Mijn Simyo" staat al wel de begindatum(en einddatum) van mijn contract, onder instellingen.
Hoi Frida, bedankt voor je reactie. Bij prepaid staat dat niet vermeld.
@moderator
Ik ben benieuwd naar mijn gegevens, die kun je wel verstrekken. ☺️
Trouwens, eigenlijk ben ik ook benieuwd naar mijn 1e posting en topic.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Friesian,
Dat is opmerkelijk, het verschil tussen abonnementhouder en prepaidklant, het is juist leuk vind ik om die gegevens terug te zien als jij dat zelf wilt.
Via Favorieten kan ik zien dat jij 3 jaar geleden (staat geen datum bij) volgens mij je eerste posting deed☺️
Ik hoop dat de instellingen worden aangepast zodat iedereen dezelfde inkijk heeft op Simyo.
Succes,
groetjes Frida
Bij controle zie ik mijn registratie datum op het forum in mijn profiel. Had niet goed genoeg gekeken.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Friesian,

Hoe gaat het? Goede aanvulling! Ik ga het op onze 'Wall of Change' hangen. Wellicht is het mogelijk dit binnenkort voor Prepaid-klanten te integreren.

Fijn dat je via je forum-account wel hebt gezien sinds wanneer je daar bent geregistreerd. Ik kan ook zien op welk moment je Prepaid-simkaart was geactiveerd, wil je dat ik dat hier in reactie aangeeft of liever in een privébericht?

Groetjes,
Els
Hoi Els.

Bedankt voor je interesse, soms kan het beter en mag het niet slechter.

Doe maar een peebeetje.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Friesian,

Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd met daarin de datum dat je jouw simkaart hebt geactiveerd. Ik ben zelf op 30 september vorig jaar begonnen met mijn Simyo abonnement. Ik werkte hier toen al een tijdje en mijn aansluiting bij een andere provider liep af ;)

Groetjes,
Niels
Bedankt Niels, ga zo ff kijken. Mijn gasten heb ik al eten voor verzorgd, ben nu voor mezelf en pa bezig.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Mooi! Ik hoop dat het jullie heeft gesmaakt. :D

Groetjes,
Asma

Reageer