.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn verbruik niet is bijgewerkt op mijn simyo?

  • 23 June 2015
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Waarom wordt mijn simyo zo zelden bijgewerkt. Dit staat er momenteel Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m: 15-06-2015 10:19:16
Het is inmiddels 23 juni, dus ruim 8 dagen later. Dit is eerlijk gezegd een beetje extreem traag.
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 June 2015, 22:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Belangrijke controle. Wanneer heb je het laatst gebeld of gesmst? Dat is de bepalende factor, even een checking plegen van je telefoongegevens !
Gisteren laatste sms verstuurd
Nu staat er bij gewerkt 23-6 maar gisteren uren na versturen laatste sms stond er nog altijd 15-6. Sorry maar ik vind het persoonlijk belachelijk dat anno 2015 simyo nog altijd niet in staat is om de stand up to date te houden.
@TMG61.

Je hoeft je (bij mij) echt niet te verontschuldigen, ieder heeft recht op een eigen mening.
Simyo krijgt de informatie verdeelt over de dag, ongeveer 4 - 6 X per dag, van ma KPN.
Het lijkt me goed om te wachten op de verklaring van een moderator. Geduld.... !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi TMG61,

Het klopt inderdaad dat je verbruik wat achterloopt. Dit komt omdat we de gegevens niet direct voor handen hebben, omdat we niet ons eigen netwerk hebben. Je verbruik wordt zo'n 5-6 keer per dag bijgewerkt. De reden dat het hiervoor zo'n tijd niet was bijgewerkt komt doordat er geen verbruik was om te meten, zoals Friesian al aangeeft hierboven.

We zijn altijd bezig om het verbruik zo snel mogelijk te verwerken en maken hier ook grote sprongen in, maar het realtime weergeven van verbruik is helaas nog geen enkele provider gelukt 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian!
bedankt voor de uitleg. Nu weet ik waardoor het komt dat het iets (soms wat meer) achterloopt. Topic mag wat mij betreft gesloten worden
Reputatie 3
Badge +7
Hoi TMG61,

Fijn dat je vraag beantwoord is.

Het sluiten van topics doen we niet tenzij je de huisregels overtreed. Het topic zal openblijven zodat andere forumleden met dezelfde vraag ook hier terecht kunnen.

Reageer