.

Beantwoord

Hoe komt het dat de App niet optimaal draait op Android 7.0?


Als ik in de app het historisch gebruik wil bekijken, bijvoorbeeld vandaag 1 april het gebruik van 31 maart, heb ik het volgende probleem:
als ik bij verbruik bij maart doorklik laat hij de gegevens van april per dag zien (nu nog leg uiteraard) , ik zou dan februari kunnen proberen waar hij gegevens van dagen van maart laat zien, maar dat gaat weer niet verder dan de 28ste omdat februari 28 dagen heeft. is dit een fout die in de laatste update is geslopen ? actuele overzicht van actuele maand gaat wel goed
icon

Beste antwoord door Jihane 10 April 2017, 09:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

even nog gechecked op mijn oude telefoon , dit treed op in android 7, op mijn oude android 5 gaat het wel goed, kan dit topic verder verplaatst worden naar het goede subforum (App)
Ik heb sinds gisteren dus ook Android 7 (Lenovo P2) op mijn telefoon en ervaar hetzelfde als wat jij hebt. Ik heb de app toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen verschil.

Daarna m'n LG G4 gepakt met Android 6.0 en daar werkte het wel.

Conclusie: De MijnSimyo app werkt (nog) niet helemaal zoals het hoort met Android 7.xx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TychoH,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat de App niet optimaal werkt op Android 7.0 (Nougat)! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik wil je ook bedanken voor het aankaarten hiervan, want ik ga het meteen doorzetten naar de afdeling die over de Simyo App gaat. Dat is heel fijn, want dan kunnen we het probleem zo snel mogelijk op gaan oplossen. Mijn excuses voor het feit dat het nu nog niet perfect werkt! Als je je verbruik van na 28 maart nu wilt zien, raad ik je aan om in te loggen op Mijn Simyo op bijvoorbeeld een computer of laptop. Dan kun je tenminste nog bij de gegevens die je nodig hebt.

Ik ga hier meteen achteraan! 🙂

@ Ray, dankjewel voor het bevestigen hiervan! Zoals ik al zei: ik ga het per direct doorzetten, top!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TychoH en Ray!

Ik heb contact gehad met mijn collega's die zich bezighouden met de Simyo App. Er is vorige week een update geweest van de App. Ervaren jullie hetzelfde probleem nog steeds? Want zij probeerden dit probleem te reproduceren, maar dat is niet gelukt. Dat zou kunnen betekenen dat het probleem is opgelost met de laatste update. Ik ben dus heel benieuwd naar of jullie dit probleem nog steeds ervaren! Hebben jullie de laatste versie van de App ook intussen?

Ik ben heel benieuwd 🙂

Groetjes,
Jihane
Laatste versie van de MijnSimyo app is 3.4.2 en dateert van 3 april 2017.

Als ik in de app het verbruik van Maart wil inzien zie ik onderstaande info. Maart heeft 31 dagen en de laatste dag was op een vrijdag.

De standen die getoond worden zijn van april.

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Dankje voor je screenshot! Ik heb dit ook meteen doorgesluisd naar de betreffende afdeling. Net zoals vorige keer, zal ik een terugkoppeling plaatsen zodra ik die heb. Je zult zo snel mogelijk weer iets van me horen!

TychoH, hoe zit het bij jou? Ervaar jij nog steeds hetzelfde probleem?

Groetjes,
Jihane
Sorry dat ik het forum nog niet gechecked had. Helaas heb ik het probleem ook nog steeds. Ik had trouwens mijn type telefoon nog niet gemeld . Motorola G 4 plus ( ook Lenevo)

Met vriendelijke groeten , Tycho
Reputatie 5
Badge +9
Hoi TychoH,

Bedankt dat je het toch nog even hebt gemeld! Het probleem ligt nu bij onze technische afdeling en ze zijn er dus van op de hoogte en ze zijn er ook mee bezig. Zodra we meer weten houden we jullie uiteraard op de hoogte! Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ik wil even melden dat mijn probleem met update van vandaag opgelost is.
Bedankt.

Groeten Tycho
Reputatie 6
Badge +7
Hoi TychoH,

Dat is goed nieuws! Bedankt dat je ons even op de hoogte hebt gehouden. :D

Laat je het weten als je andere vragen hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer