.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn tarieven omzetten?

  • 31 August 2017
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Badge +1
Ik kan niet zien hoe ik dit moet omzetten
icon

Beste antwoord door Caspar 1 September 2017, 14:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Waarom wordt er geen reactie geplaatst van de moderator op de opmerking van Frida. Het is toch uiterst vreemd dat zij nu die vragen binnen krijgt. Dus hoe zit dit, graag duidelijkheid ! Dat is op zijn minst op zijn plaats. ☺

@Frida
Mijn opmerking was niet verkeerd bedoeld mocht je dat ook maar denken.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jos,
Jouw vraag kwam bij mij binnen via mijn prive-email, geen idee hoe dat kan.
Jij hebt zo te zien al een topic over starttarief geopend met de naam "Starttarief prepaid. Waarom betaal ik dat?" Kijk even bij je lijst van jouw topics en reageer daar met jouw bovenstaande vraag.

Groetjes,
Frida

@Els
@Frida vroeger (als het nu niet meer is) was er, vraag het aan Mona. Jij zult dat werk hebben gekregen, lijkt het wel.
🐶
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jos Rood,

Welkom op 't forum 🙂

Goeie vraag! Je kan bij een Prepaid overstappen op het nieuwe tarief door te gaan naar Mijn Simyo → Instellingen → Beltegoed & tarieven. Gaat dat zo lukken?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Friesian,

Goed dat je nog even in de bres springt voor Frida. Geen zorgen, achter de schermen is dit ook gemeld en we zijn er mee bezig. :)

Groetjes,
Els

Reageer