.

Beantwoord

Hoe kan ik een telefoonnummer terugvinden die ik ooit heb gebeld?

  • 24 December 2019
  • 2 reacties
  • 1604 Bekeken

Waar vind ik 06nummers terug die ik gebeld heb? Ik.ben het nummer van een oude goede bekende v kwijt, en wil.het contact graag weer opstarten. 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 December 2019, 23:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je Simyo sim-only hebt, dan kun je die terug vinden in de specificaties van de facturen. De facturen kun je op Mijn Simyo onder facturen vinden. Facturen met specificatie kun je tot 6 maanden terug downloaden (daarna heb je enkel nog samengevatte facturen, waar die nummer niet op staan). Op deze facturen kun je vanaf pagina 3 precies zien welke nummer je hebt gebeld en hebt ge-SMS’t. Welke nummer jou hebben gebeld of ge-SMS't kun je nergens zien.

Bij prepaid verwacht ik dat je ook ergens kan zien hoe je je beltegoed hebt uitgegeven. Helaas heb ik dat zelf niet. Dus de uitleg daarvoor moet ik je verschuldigd blijven.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lonnekr,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad, mocht het langer dan 6 maanden terug zijn kun je dit niet meer via Mijn Simyo terughalen. Dan zou je het alleen in je toestel zelf bij de oproepgeschiedenis kunnen terugvinden, als deze zo ver terugloopt. 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer