.

Beantwoord

Hoe kan ik de profielnamen in de Mijn Simyo App veranderen?


Reputatie 7

In mijn huishouden hebben we 3 Simyo aansluitingen; ik en mijn 2 minderjarige kinderen. Mijn vrouw was overgestapt naar Vodafone voor een extra voordeel met ons Ziggo abonnement, maar dat terzijde.

Tot voor kort zag ik in mijn Mijn Simyo App onze 3 namen staan, maar sinds kort staan de namen van mijn kinderen daar niet meer. Hun naam wordt weergegeven als mijn (echte) naam. Mijn eigen profiel/aansluiting wordt nog wel steeds weergegeven met mijn mijn (roep)naam.

Als ik online inlog in Mijn Simyo met het nummer van mijn kinderen staat daar wel de naam van mijn kind. Althans van de een, de ander heb ik niet gecheckt, omdat ik dat dan wel geloof. Maar hoe kan ik nu de profielnaam van mijn kinderen veranderen in mijn Mijn Simyo App, zoals het er tot voor kort uit zag. 

Het is vast heel eenvoudig, maar ik weet het niet...:slight_frown:

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 9 June 2021, 10:21

Bekijk originele reactie

91 reacties

Reputatie 7

@Ron H +1 (maar weer..)

@Simyo Natuurlijk het is niet prettig om geen goed nieuws te brengen, maar we worden wel graag op de hoogte gehouden. En, daarnaast, ik verval wel in herhalingen, de mogelijheid was er wel, maar op eens, met een update van de app, was deze mogelijkheid eruit gehaald. Het is toch gewoon een kwestie van (her)programmeren van de app en de code van de situatie van wanneer het nog wel kon weer terug zetten? Wellicht denk ik te simpel….

Er is wel eens gezegd, dat het de schuld is van Apple, maar dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen….

Reputatie 7

JAAAAAAA , het heeft even mogen duren, maar met de laatste App update Versie 3.46.0 voor iOS, gisteren 08-09-2021 uitgekomen, is het nu eindelijk (weer!) mogelijk de profielnamen te wijzigen.

Het lange wachten werd dan nu toch beloond!

Reputatie 7
Badge +9

Zie je wel. Android is gewoon weer eens veel beter dan al die iOS apparaten. Mopje!

Reputatie 7

@Tessanne Dat is goed nieuws!! Bedankt voor deze update!! :thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +6

En?

Reputatie 7
Badge +6

Hi Mannen, 

 

Hè wat vervelend! Ik heb nu opnieuw een zeer dringend verzoek ingediend om hier naar te kijken. 

Het is dat we niet naar kantoor kunnen anders stond ik daar nu naast het bureau te wachten tot ze het probleem opgelost hadden. :rolling_eyes:

 

Bedankt voor jullie geduld! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Goed nieuws!

 

De bug is gefixt en de update is nu beschikbaar en te downloaden! 

Yessss!:tada::grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reputatie 7
Badge +6

Sorry hoor wordt nu wel een beetje lachwekkend dit hele topic🙈

Reputatie 7
Badge +9

@RicoK 

Vechten nog steeds tegen windmolens, deze twee. Je vasthoudendheid valt te bewonderen. 💪🏼😉

Van de andere kant, lijkt er ook wel tegenvallend schot in de zaak te zitten. 
Ikzelf herken het probleem ook wel enigszins omdat ik drie accounts heb (weliswaar alledrie van mezelf…zei de gek, overblijfsel nog van mijn zus Elle die ze me aangesmeerd heeft oo een moment dat ik van dat hele Simyo nog nooit gehoord had 😁) en mezelf niet uit mekander kan houden op deze manier. 😂

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey RicoK,

 

Wat leuk dat ik ook een keer voor jou klaar kan staan nu je een vraag hebt in plaats van jij voor andere klanten 😄. Maar het is inderdaad gelukkig eenvoudig!

Je logt op de accounts van je kids. Vervolgens ga je naar Instellingen  > Profiel > Profielnaam wijzigen. Bij Profiel kan je nog een leuke foto van je kinderen en van jezelf in ieders account er aan toevoegen zodat je sneller ziet van wie welke aansluiting is. 

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan gerust.

 

Mooi Pinksterweekend!

 

Groet,

Ouael

Reputatie 7
Badge +6

Als je nu in mijn simyo de profiel naam wijzigt Dan wordt deze ook weergegeven in de app bij gekoppelde accounts na de update van vandaag.

Reputatie 7
Badge +9

Zie je wel. Android is gewoon weer eens veel beter dan al die iOS apparaten. Mopje!

Ik moet je waarschuwen Groentjuh, dit zijn levensgevaarlijke uitspraken. Zelf ben ik een Apple fanboy van de milde soort. Van mij heb je weinig te vrezen. Maar als dit uitlekt op iCulture bij de hardline Apple fanboys, dan zien wij jou nog eens in de supermarkt terug verwerkt tot zo’n beetje alle appelproducten die er maar bestaan op deze aardkloot.

 

 

Reputatie 7

@Ron H Ah, een update. Ik zie hem staan. Vanavond bij thuiskomst, als ik weer op de WiFi zit, ga ik deze ook installeren.

Reputatie 7
Badge +9

Zie je wel. Android is gewoon weer eens veel beter dan al die iOS apparaten. Mopje!

Ik moet je waarschuwen Groentjuh, dit zijn levensgevaarlijke uitspraken. Zelf ben ik een Apple fanboy van de milde soort. Van mij heb je weinig te vrezen. Maar als dit uitlekt op iCulture bij de hardline Apple fanboys, dan zien wij jou nog eens in de supermarkt terug verwerkt tot zo’n beetje alle appelproducten die er maar bestaan op deze aardkloot.

Er zijn punten waar Apple goed/beter in is, maar de profielnaam van Simyo aanpassen via een Apple is ten tijden van het typen van deze post gewoon problematisch. Of deze Apple hooligans het daar nou mee eens zijn of niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan bevestigen wat @RicoK zegt. Ook ik heb een iPhone met de meest recente versie van de app, maar er schijnt geen mogelijkheid te zijn Profielnaam te wijzigen.

Reputatie 7

@de leon Ik ben ook uiterst tevreden over de app zelf!

Het probleem van het niet kunnen veranderen van de profielnaam heb ik sinds kort ondervangen door een screendump te maken van de naam van het betreffende kind in iOS Notities en die als profielfoto geupload. Dat kan dan weer wel…..

Reputatie 7

Hartelijk bedankt @Ray !!! Hier moeten we=ze wel wat mee kunnen lijkt mij.

Ik verwacht binnenkort voor iOS een App update met een bug-fix ;) 

Reputatie 7
Badge +6

Het staat allemaal genoteerd!

Reputatie 7

@Ron H Bedankt. Ik denk niet dat dit overbodige info is. Omdat hiermee is uitgesloten dat het te maken heeft met (een van) de laatste iOS updates. Hiermee is bewezen dat de laatste update van de Mijn Simyo App voor iOS een bug heeft.

@Daisy Hiermee kun je naar je team van technisch specialisten/app ontwikkelaars.

Reputatie 5
Badge +2

Hi RicoK,

 

Fijn dat je even de tijd hebt genomen om je feedback neer te zetten. Ik zal dit doorkoppelen aan mijn teamleider :)

 

Groetjes,

 

Veerle

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allemaal,

 

Alle info hierboven is verzameld en in een mailtje onderweg naar onze app ontwikkelaars! Hopelijk kunnen ze dit snel oplossen. :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Hi mannen! 

 

Naar aanleiding van dit topic en het gebrek aan reactie wat ik kreeg van mijn collega's heb ik me even boos moeten maken. 

Het heeft er wel toe geleid dat ik nu een direct lijntje heb met de manager van het development team. Dat betekend dat ik vanaf nu een stuk sneller kan schakelen! Hij heeft mij verteld dat de bug bekend is en dat er een ‘hotfix’ voor ingepland wordt. Als het goed is, is er dan na het testen, uiterlijk over 2 weken een nieuwe release van de app. 

 

Hopelijk is dan het probleem volledig verholpen! Fingers crossed :)

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Hi RicoK,

 

Dit blijft echt een rottig probleem en de reactie van Justin helpt hier zeker niet bij! Ik heb hem hier op aangesproken en hij was zich van geen kwaad bewust. Volgens hem was het meer oprechte interesse (ik denk mede omdat het hem niet duidelijk was dat jij een Forum Expert bent), maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat het sowieso een onhandige en niet passende opmerking was. Hij geeft nu in ieder geval aan dat het niet zijn bedoeling is geweest en dat hij er in het vervolg beter let op dit soort punten. 

 

Verder heb ik de collega die hierover gaat om een update gevraagd, het lijkt af en toe een stroeve samenwerking te zijn (vooral nu we niet op 1 werkvloer te vinden zijn). Wij (Bas, Daisy en ik) krijgen binnenkort een update per mail. Dit is een probleem wat gewoon verholpen moet worden en het liefst zo snel mogelijk. 

 

Bedankt voor je geduld tot nu toe RicoK en ook bedankt voor de terugkoppeling van de mailtjes. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht @Tessanne, we houden de moed erin :neutral_face: .

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mannen,

 

Even een korte update: deze issue word naast de huidige plannen en projecten meegenomen om zo snel mogelijk op te lossen.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer