.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik niks zie bij Mijn Betalingen?

  • 21 February 2020
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Bel zelden met mijn nummer en opwaarderen staat op automatisch.

Vorige week (febr. 2020) minder dan 1 minuut gebeld en daarna kreeg ik een SMS van een automatische opwaardering van 10 euro, tot zover keurig!

Kijk ik toch even op “mijn simyo” en bij betalingen staat zelfs helemaal niet, in geen enkele browser, terwijl ik dit nummer al jaren heb.

Bij verbruik staat het laatste belletje op oktober 2019, het belletje van vorige week staat er dus niet op, maar i.p.v iets meer dan 10 euro beltegoed hebbende, staat er maar 6,94 euro op. 

Lijkt me raar na een belletje van minder dan 1 min. Ook waardeert hij toch bij iets van 2,50 euro op?

Dus er zou meer dan 10 euro op moeten staan, belletje van vorige week zou er op moeten staan, en sowieso mijn hele betaalhistorie?

Weet iemand hier iets over?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bas 22 February 2020, 11:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Hanzel, 

Wat gek!

Ik heb even gekeken maar ik kan dus niks van dat sms’je terugvinden bij ons… Zou je me een screenshot kunnen mailen op webcare@simyo.nl? Dan kunnen we even kijken hoe dit mogelijk is. Laatste keer dat je je beltegoed opwaardeerde was in 2016 en je hebt ruim voldoende beltegoed voor een gesprek van minder dan een minuut :sweat_smile:

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Reageer