.

Beantwoord

Het lukt niet om een Sim Only aan te vragen. Wat nu?

  • 29 December 2018
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Ik wil overstappen naar een Sim Only abonnement, en klikte daarvoor op 'Stel je Sim Only samen'. Echter verschijnt dan een foutmelding: 'Hé, hier gaat wat mis. De pagina laadt niet, probeer het later nog eens. Error code 1.1'. Waarom werkt dit niet? Wordt er momenteel aan deze pagina gewerkt, en heeft het zin dit later nog eens te proberen? Een poging met een andere browser hielp evenmin.
icon

Beste antwoord door Ray 29 December 2018, 12:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Voor de correctheid, je doet dit vanuit je MijnSimyo van prepaid? Of ben je een totaal nieuwe klant?

In beide gevallen zou ik de geschiedenis en cookies wissen van je browser (bij voorkeur Chrome) en het dan nog eens proberen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Maarten,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat zonde dat het werkt om een Sim Only te bestellen! Ik raad je aan om, zoals Ray zegt, je cookies en cache te verwijderen. Kun je het daarna opnieuw proberen en ons laten weten hoe dat gaat? Ook is het zinnig om het met een andere webbrowser te proberen.

Laat je me weten hoe dat gaat?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer