.

Beantwoord

Help, ik heb een error code 2.1. Hoe kan dit opgelost worden ?

  • 7 January 2017
  • 9 reacties
  • 626 Bekeken

Badge
Ik heb mijn beltegoed proberen aan te passen bij mijn Simyo. Het stond eerst op automatisch opwaarderen. Dat wil ik niet meer. Maar dan krijg ik een errorcode 2.1 vermelding. Hoe kan dit opgelost worden ?
icon

Beste antwoord door Angela 9 January 2017, 15:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Vaak is het probleem te verhelpen door je browser geschiedenis en cookies te wissen. Of een andere browser proberen.
Badge
Dank je voor je reactie, Raytje. Ik heb mijn browser geschiedenis en cookies gewist. Helaas verschijnt alsnog die error code 1.2 . Op een andere browser heb ik het net ook geprobeerd. Ik kan nu niet mijn beltegoed opwaarderen aanpassen bij mijn Simyo. Weet jij of een andere oplossing daarvoor ? Alvast bedankt.

Groetjes Nicol1973
Vanaf welk punt krijg je de melding?

Ik heb zojuist zogenaamd gedaan of ik automatisch wilde opwaarderen. Toen ik bij de proefbetaling van een 1 cent kwam heb ik het zelf geannuleerd omdat ik het niet wilde.
Badge
Bij mijn Simyo klik ik overzicht aan. Bij het bedrag van beltegoed staat onder automatisch opwaarderen aanpassen. Dat heb ik aangeklikt. Dan krijg ik gelijk de error code 2.1.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nicol1973,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat het niet lukt om automatisch opwaarderen uit te zetten. Om het je makkelijk te maken, heb ik dit vanuit hier voor je gedaan 🙂 Er wordt dus niet automatisch meer opgewaardeerd. Ik kan me voorstellen dat je dit ook niet meer nodig hebt met zo'n bedrag!

Daarnaast zie ik dat je overweegt bij ons weg te gaan 😞 Ik ga dit topic ook direct oppakken voor je.

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt, Raytje voor het aanreiken van oplossingen. Helaas was dat mij niet gelukt. Angela, bedankt dat je het aangepast hebt. Ik heb veel beltegoed op staan. Heb besloten om toch bij jullie te blijven. Ik dacht dat ik het beltegoed kon meenemen naar een andere provider. Dat is dus niet zo. Het is zonde om zoveel beltegoed kwijt te zijn. Heb het zelfs in combinatie met 1000mb internet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nicol1973,

Ik ken Raytje al wat langer dan vandaag, en ik weet zeker dat ik namens ons beide spreek als ik zeg: heel graag gedaan 😃 Fijn dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen samen, en helemaal leuk dat je hebt besloten voorlopig nog even bij ons te blijven. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum :D

@Raytje, ook namens mij, nogmaals bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Graag gedaan 🙂
Badge +7
Topper! 😃 😃

Reageer