.

Beantwoord

He, hier gaat wat mis, wat nu?

  • 12 November 2018
  • 8 reacties
  • 471 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 268 reacties
Regelmatig direct na inloggen..

icon

Beste antwoord door Ashweeta 13 November 2018, 12:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi XTF,

Welkom op het Forum!

Hmm, vreemd dat je die melding krijgt! Op je screenshot kan ik helaas niet zien welke browser je gebruikt. Kan je mij vertellen welke browser je gebruikt? Onze website werkt het beste op de browser Chrome.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 3
Badge +1
Chrome..
Reputatie 7
Ik maak ook gebruik van Chrome en ik heb hier geen last van.

Wat ook wel eens wil helpen is de browser historie e.d. te verwijderen?
Reputatie 3
Badge +1
Ashweeta?
Ik krijg ook geregeld die melding maar dan na uitloggen. Geschiedenis verwijderen helpt dan. Heb je dit ook bij een andere browser dan Chrome?
Reputatie 2
Badge +1
Hoi XTF!

De browse-geschiedenis en het cache-geheugen verwijderen kan inderdaad de oplossing zijn voor dit probleem. Op deze pagina vind je een stappenplan om dit te doen. Laat je weten of het dan beter werkt?

Bedankt voor jullie antwoord, RicoK en Friesian!

Groetjes,
Sarah
Reputatie 3
Badge +1
De browse-geschiedenis en het cache-geheugen verwijderen kan inderdaad de oplossing zijn voor dit probleem. Op deze pagina vind je een stappenplan om dit te doen. Laat je weten of het dan beter werkt?

Hoi Sarah,

Cache verwijderen is *geen* oplossing, als het 'werkt' is dat simpelweg een indicatie dat er bugs in de site zitten. Als deze niet opgelost worden is het gewoon wachten op de volgende gebruiker met hetzelfde probleem.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi XTF,

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt... Krijg je nog steeds die melding te zien op de website nadat je de cache hebt verwijderd?

Ik hoop dat je meer informatie voor ons hebt, zodat we je verder kunnen helpen!

Groetjes,
Sarah

Reageer