.

Beantwoord

Ik heb nog genoeg belminuten. Hoe komt het dat de staafjes in mijn verbruik rood zijn?

  • 7 February 2017
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Badge +1
Heb 300 belminuten waarvan ik 49 minuten heb verbruikt in de maand februari, de rode staafjes zeggen dat ik buiten mijn bundel heb verbruikt, hoe kan dat???
icon

Beste antwoord door Samantha 7 February 2017, 15:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Johan U,

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

Je hebt gebeld naar 0900 nummers, die kosten vallen buiten de bundel
Je hebt gebeld of bent gebeld naar/in het buitenland, deze kosten vallen nu nog buiten de bundel.

In jouw geval is het niet zo, maar als je in de loop van de maand bij Simyo komt krijg je je bundel(s) naar rato.
Badge +7
Hoi Johan U,

Wat vreemd dat je verbruik niet met elkaar overeenkomt! Zie je dit op Mijn Simyo op de computer, op je Mijn Simyo app of op allebei?

Normaal gesproken zit er wel een klein verschil in je verbruik op de Overzichtspagina en je verbruik op je Verbruikspagina (die met de staafjes ;)). Dit heeft met de afronding van de minuten te maken. Dit verschil zou niet zo groot mogen zijn. Ik zie namelijk dat je deze maand nog 215 belminuten over hebt, je Verbruikspagina zou daarom echt geen minuten buiten de bundel moeten laten zien. Je hebt deze maand ook nog niets buiten de bundel verbruikt. Ik zie wel dat je de vorige maand buiten je bundel hebt gebeld. Laten de rode staafjes misschien je verbruik over de maand januari zien?

Ik raad je aan om uit te gaan van je verbruik op de overzichtspagina. Dit is hetzelfde als dat wij zien. Dit overzicht is daarom leidend.

Als beide overzichten je verbruik over de maand februari weergeven, wil je dan in een privébericht printscreens hiervan sturen? Dan gaan we hier natuurlijk naar kijken. Je kunt ze ook sturen naar webcare@simyo.nl als je dit handiger vindt.

Laat je weten of je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@franswon, bedankt voor het meedenken 🙂
Badge +1
Hoi Samantha,

Klopt, ik heb in januari een aantal minuten buiten mijn bundel gebeld, maar waar het over gaat is februari waar ik op de overzichtspagina op mijn Simyo app buiten mijn bundel heb gebeld, vreemd niet naar 0900 en buitenland gebeld en heb nog 215 minuten over. Dit probleem heb ik in al die jaren dat ik simyo heb nog niet eerder gehad. Hoop dat het wordt opgelost.

Groet en Bvd Johan
Badge +7
Hoi Johan U,

Dat is inderdaad heel raar! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Je geeft aan dat je dit ziet op de app. Als je inlogt op Mijn Simyo op de computer, zie je dit dan ook?

Ik heb nog geen printscreen ontvangen in een privébericht of in de mailbox van webcare@simyo.nl. Kun je printscreens hiervan sturen? Hopelijk kunnen we er dan achter komen waarom je deze rode staafjes ziet :)

Groetjes,
Samantha

Reageer