.

Beantwoord

Ik kan geen MB's bijkopen via de app. Is er een oplossing?

  • 31 December 2016
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Badge +1
Ik probeer al 2 dagen MB's bij te kopen maar elke keer krijg ik een fout melding. Helaas zit ik nu al 15 euro boven m'n bundelkosten! Hoe kan dit worden opgelost ?
icon

Beste antwoord door Samantha 2 January 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heb je een Iphone?

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/mbs-bijkopen-bundels-prepaid-aanzetten-niet-mogelijk-mijn-simyo-app-iphone-36873/index1.html#post151504
Badge +1
Jaa
Dan lukt het niet via de app vanwege een storing. Wel via je eigen MijnSimyo pagina.
Badge +7
Hoi AnnaOostveen,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat het niet lukt om MB's bij te kopen via de App. Zoals Raytje al aangeeft, hebben we een storing in de iOS versie van onze app. Er staat al een nieuwe update van onze app klaar waarmee deze storing wordt verholpen. Tot die tijd kun je nog wel MB's bijkopen via de desktopversie van Mijn Simyo op de webbrowser van je telefoon of op de computer.

Ik zie dat mijn collega je inmiddels ook heeft geholpen via de mail. Als je nog vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp! 😃

Reageer